خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

آغاز مرحله جدید باشگاه اجتماعی همسران مشهدی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۸۳

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مرحله سوم باشگاه اجتماعی همسران مشهدی، با برگزاری اردو و همایش‌های آموزشی وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی ابراهیمی از آغاز مرحله جدید باشگاه اجتماعی همسران مشهدی «باهم» خبر داد و اظهار کرد: در راستای تحکیم بنیان خانواده و کیفیت‌ بخشی به زندگی زوجین جوان مشهدی، در ابتدا ۱۰ همایش با محوریت بنیان‌های روانی زن و مرد در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در گام بعدی، یکی از باورهای غیرارتباطی غلط زوجین درخصوص بحث «تعالی‌گرا» و «روابط متکامل» مورد توجه بود و آموزش‌هایی در قالب اکران فیلم و ارائه مشاوره ارائه شد.

ابراهیمی با بیان اینکه باشگاه اجتماعی «باهم» از روز گذشته، جمعه، وارد مرحله جدید خود، یعنی برگزاری اردوی آموزشی شده است، گفت: این اردو در قالب گروه‌های ۷۰۰ نفری بوده که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: در این اردو دو همایش «آموزش مهارت ارتباط موثر» و «آموزش روابط زناشویی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله اردویی باشگاه اجتماعی همسران مشهدی امسال طی ۳ مرحله و با شرکت حدود دو هزار و ۱۰۰ زوج جوان برگزار می‌شود، گفت: ادامه برگزاری این اردو، سال آینده خواهد بود و این رویه آموزش ادامه‌دار است.

ابراهیمی همچنین از برگزاری جشن ازدواج آسان ویژه زوج‌های شرکت‌کننده خبرداد و افزود: این جشن، همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز