خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۱۰ ویژه برنامه کتاب محور ویژه خانواده ها در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۲۵۰

۱۱۰ ویژه برنامه کتاب محور ویژه خانواده ها همزمان با هفته عفاف و حجاب به همت کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: در جامعه امروز فرهنگ سازی مسئله عفاف و حجاب به عنوان یکی از مولفه های اصلی جامعه اسلامی ایران یکی از ضروریات جامعه محسوب می شود.

وی اجرا و برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی کتاب محور ویژه عفاف و حجاب را یکی از راه های موثر و مفید در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با بهره گیری از جهاد تبیین عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری طرح «مثل صدف» اظهار داشت: از همین رو با توجه به در پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب طرح «مثل صدف» با محوریت برگزاری ۱۱۰ ویژه برنامه کتاب محور ویژه خانواده ها درکتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.

سبزیان تصریح کرد: حضور در نمایشگاه ملی مهرانه، مسابقه کتابخوانی خانوادگی، رونمایی، خوانش و نقد و بررسی کتاب، ارائه بسته مطالعاتی در حوزه خانواده و سبک زندگی، ارائه مشاوره کتاب، کارگاه مطالعه مفید ویژه خانواده ها، خدمات دهی به مخاطبین خاص (نابینایان و ناشنوایان) و ثبت نام از خانواده ها در باشگاه «خانواده کتابخوان» از جمله برنامه های این طرح است.

وی از عضویت رایگان خانوادگی کلیه کتابخانه های عمومی استان در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در نمایشگاه ملی مهرانه خبر داد. در طرح عضویت رایگان سراسری، اعضا می توانند از خدمات کتابخانه ای شامل امانت کتاب در کلیه کتابخانه های عمومی استان بدون محدودیت جغرافیایی بهره مند شوند. 

همچین طی آئینی از ۵۰ نفر بانوی شاغل و ۲۸۰ نفر عضو کتابخانه با حجاب برتر در کلیه کتابخانه های عمومی استان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز