خبرگزاری کار ایران

برگزاری هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال با معرفی برگزیدگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۴۲

همزمان با روز ملی قلم ، هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی با معرفی برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش ایلنا ، مراسم اختتامیه هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی و بزرگداشت ادیبان فقید استان،مرحوم استاد تشکری و مرحوم استاد مصطفی زاده با حضور خانواده آنها و اهالی قلم در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در بیانیه هیت داوران هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی آمده است: هیأت داوران هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان خراسان رضوی برآن است که بار اصلی جهاد تبیین و تولید دانش بنیان در درجۀ نخست، بر دوش ارباب معرفت و همه کسانی است که به لطف پژوهش و قلم، نیازهای گوناگون فرهنگی و بنیادین جامعه خویش را شناخته و درصدد پاسخ به آن برآمده‌اند. بنابراین، همه این کوشش‌های علمی و نیازمحور را ارج نهاده و صمیمانه برای‌شان توفیقی روزافزون را آرزومند است.

نیز بر این باوریم که کسب افتخار در استانی که حجم کمّی و کیفی عناوین انتشار یافته آن، دست‌کم ده برابر متوسط دیگر استان‌های مجاور و همسان است، کاری سترگ و ارزشی ستودنی است.

در پایان با تبریک به صاحبان عناوین برگزیده و شایسته تقدیر و نیز قدردانی از همه عوامل برگزاری این جشنواره علمی و فرهنگی، روزآمدی بیش از پیش مطالعات و قلم‌فرسایی‌ها و تلاش مضاعف ناشران این آستان رأفت و معرفت را در نشر فضیلت و خردورزی و اندیشیدن به توسعه و تقویت صادرات کتاب و دیگر فرآورده‌های فکری را از درگاه خداوند یکتا مسألت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز