خبرگزاری کار ایران

فرماندار فیروزه خبر داد:

آغاز به کار فعالیت ۳ سازمان مردم نهاد در فیروزه خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۸۵

فرماندار شهرستان فیروزه گفت: همزمان با روز ملی سمن ها فعالیت ۳ سازمان مردم نهاد در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از نیشابور، ابوالفضل حکیم‌پور با اعلام این خبر افزود: از ابتدای تاسیس شهرستان فیروزه که بیش از یک دهه می‌گذرد، هیچگونه سازمان مردم نهاد در این شهرستان تشکیل نشده بود اکنون با توجه به اهمیت تشکیل و فعالیت نهادهای مدنی برای پیشبرد مطلوب امور و مداخله مردم در مباحث توسعه، از سال گذشته این مهم در دستور کار شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با تشویق فعالان و علاقمندان در زمینه‌های مختلف، سه سازمان مردم نهاد درحوزه زنان و خانواده، کودکان و کتاب در شهرستان تاسیس شده است.

حکیم پور خاطر نشان کرد: جهت توسعه نهادهای مدنی، طرح هر اداره مروج و مشوق تشکیل یک سمن به همت مجمع مشورتی زنان تهیه و پس ازتصویب استانداری، بصورت پایلوت در فیروزه اجرایی شده است.

فرماندار فیروزه با بیان اینکه کلیه اعتبارات فرهنگی و اجتماعی به طرح‌های پیشنهادی و مصوب سمن ها برای اجرا در سطح شهرستان اختصاص می‌یابد، اعلام کرد: قطعا فراهم کردن زمینه حضور مردم در قالب تشکل‌های مدنی که بزرگترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای است، می‌تواند فرآیند توسعه را شفاف و سرعت بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز