خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان خبر داد؛

آزادی ۵۸۷ زندانی در طرح نذر هشتم در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۷۷

مدیر کل زندان‌های استان خراسان رضوی گفت: تاکنون‌ ۵۸۷ زندانی در قالب طرح نذر هشتم در این استان آزاد شده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید سرباز جان‌فدا پنج‌شنبه در مراسم طرح نذر هشتم افزود: امروز بیستمین مرحله طرح نذر هشتم در خراسان رضوی و دومین مرحله آن در شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود که این طرح با همراهی مدیریت امور مساجد عملکرد موفقی داشته است و امروز نیز شاهد آزادی ۱۴ زندانی در نیشابور با کمک های نمازگزاران و در قالب طرح نذر هشتم هستیم.

وی اظهار کرد: در استان خراسان طرح نذر هشتم با هدف کاهش جرائم و اصلاح و تربیت خاطیان با سه پیوست زمان تحمل حبس، شرایط آزادی و زمان پس از گذراندن مدت حبس اجرایی شده و در هشتمین روز هر ماه شمسی زمینه آزادی حداقل هشت نفر از زندانیان با کمک نمازگزاران مساجد فراهم می‌شود.

سرباز جانفدا با اشاره به اینکه وجود زندان نیشابور در مرکز این شهر از لحاظ امنیتی مناسب نیست گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای احداث ساختمان جدید زندان نیشابور با ظرفیت ۲ هزار نفر در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار مورد نیاز است که اکنون زمین آن تامین شده است.

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ زندان و بازداشتگاه و مراکز اقدامات تأمینی و تربیتی در این استان در حال احداث است عنوان کرد: به روزرسانی امکانات زندان‌ها یک اولویت است تا فضایی مناسب برای نگهداری و بازپروری زندانیان فراهم شود و زندان باید به محیطی برای آموزش و تربیت و نه صرفا برای نگهداری زندانی تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز