خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای اساسی احتکار شده در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف انبار احتکار کالاهای اساسی و مصرفی به ارزش ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا و وسایل ضروری و کسب اطلاعاتی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی توسط فردی سودجود در حاشیه شهر نیشابور، دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

 وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۴ با اشراف اطلاعاتی انبار مورد نظر را شناسایی و با همکاری پلیس اقتصادی و با همراهی ماموران اداره صمت و اداره نظارت بر اماکن عمومی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در این عملیات پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این مکان ۷۹ تُن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع برنج خارجی، ۲ تُن و ۲۰۰ کیلوگرم ذرت خارجی و ۲۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده را کشف کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: عملیات گسترده مقابله با احتکار کالا و وسایل مورد نیاز با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس نیشابور قرار دارد.

سرهنگ حسینعلی زاده تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هر گونه اطلاعاتی مبنی بر احتکار و نگهداری با توزیع کالا و وسایل خارج از شبکه توزیع مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز