خبرگزاری کار ایران

بکارگیری ۴۱۶ نیروی جدید برای کمک به کادر درمان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۸۵

سرپرست مدیریت سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همگام با افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا، ۴۱۶ نیروی جدید برای استقرار در مراکز درمانی و کمک به کادر درمان در مناطق زیرپوشش این دانشگاه بکارگرفته شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا ابراهیم‌زاده در این باره گفت: ۷۴ نفر از این تعداد پذیرفته‌شدگان قطعی آزمون پیمانی این دانشگاه، ۲۹۰ نفر نیروهای طرحی، ۴۰ نفر نیروی خدماتی و ۱۲ نفر نیروی نگهبان در قالب نیروهای شرکتی هستند که به واحدهای زیرپوشش این دانشگاه اعزام شده‌اند.

وی افزود: این اقدام با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها و افزایش فعالیت مراکز بهداشتی و پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون انجام شده است.

سرپرست مدیریت سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر ضرورت اجرای سریع مصوبات قرارگاه مرکزی دانشگاهی مبارزه با کرونا ادامه داد: با توجه به فعالیت مستمر و نوبت‌های مداوم همکاران بویژه گروه پرستاری در مراکز مقابله با کرونا شامل بیمارستان‌های قائم (عج)، امام رضا (عج)، شهید هاشمی نژاد و شریعتی، حدود ۲۵۰ نفر از کارکنان شاغل در سایر واحدها بطور موقت تا رفع بحران کرونا به این بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی انتقال یافتند.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا به کرونا گفت: با دریافت محموله‌های جدید واکسن طی هفته‌های گذشته و افزایش چشمگیر فعالیت مراکز و پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، تلاش شد با اعزام نیروهای جدید، بخشی از فشار فزاینده بر کارکنان مستقر در این مراکز کاسته شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز