خبرگزاری کار ایران

۲۰ مرکز سی‌.تی‌.اسکن بیماران کرونایی در مشهد دایر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۱۳۶

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اکنون ۲۰ مرکز سی. تی. اسکن بیماران مبتلا به کرونا در شهر مشهد فعال و دایر و خدماتشان تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر است.

به گزارش ایلنا از مشهد، شاپور بدیعی در این خصوص افزود: هم اکنون سی.تی.اسکن بیماران کرونایی در۱۳ بیمارستان شامل امام حسین(ع)، هاشمی‌نژاد، امام رضا(ع)، قائم(عج)، موسی بن جعفر(ع)، ثامن الائمه(ع)، فارابی، شریعتی، طالقانی، مهر، رضوی، ناظران، اکبر و سه مرکز تصویربرداری به نام‌های رازی پرتو گستر(عارف)، پارسیان و نور و چهار درمانگاه شهید علی نجفی، امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع) و رضا انجام می شود.

این پزشک  ادامه داد: در حال حاضر مدیریت مناسبی در روند خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در سطوح سرپایی و بستری در حال انجام است و در قرارگاه عملیاتی نیز در صورت بروز هر گونه مشکل به صورت شبانه روزی نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین از تشکیل ۹ کمیته با مدیریت حوزه‌های مختلف به منظور رسیدگی و رفع موانع در راستای خدمات رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

بدیعی با بیان این که قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در دانشگاه از عاشورای حسینی به صورت شبانه روزی فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: در این قرارگاه کمیته های مراقبت و درمان؛ پشتیبانی‌، نظارت، پایش و ارزیابی؛ بهداشت؛ آمار و فناوری اطلاعات؛ دارو؛ رسانه و اطلاع رسانی؛ آموزش و دانشجویی و نیز مشارکت های مردمی و نیروهای جهادی با حضور مسوولان دانشگاهی و استانی تشکیل شده است تا بتوان بیش از پیش کیفیت و کمیت خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا را افزایش داد.

وی با بیان این که دبیری قرارگاه نیز بر عهده دکتر محمد علی کیانی استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد است افزود: تمام امور مرتبط با مدیریت بیماری کرونا فقط از طریق این قرارگاه انجام می‌شود و تمامی حوزه‌های دانشگاه برای خدمات رسانی به بیماران به صورت شبانه روزی در آمادگی کامل هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که همچنان روند ابتلا و تعداد بیماران بستری و سرپایی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه افزایشی است از عموم مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجتناب جدی از حضور در دورهمی‌ها، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز