خبرگزاری کار ایران

مجروحان حادثه تروریستی عراق به کرمانشاه منتقل شدند

کد خبر : ۱۲۹۱۵۱

سه تن از مجروحان عملیات تروریستی در کشور عراق به کرمانشاه منتقل شدند / حال عمومی ۲ تن از مجروحان تروریستی مساعد است و نفر سوم نیز به علت مصدومیت از ناحیه شکمی و شدت جراحات تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

ایلنا: سه تن از مجروحان حادثه تروریستی در کشور عراق به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

بهمن روشنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تایید این خبر به خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: حال عمومی ۲ تن از مجروحان تروریستی مساعد است و نفر سوم نیز به علت مصدومیت از ناحیه شکمی و شدت جراحات تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

روشنی اظهار داشت: این بیمار بعد از عمل جراحی برای ارائه مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه منتقل شده است.

۳ تن از مصدومان حادثه تروریستی دیالی عراق به نام‌های «داریوش شعبانیان»، «مسلم جعفری» و «علیرضا عالی‌پور» شب گذشته به کرمانشاه منتقل شدند.

قرار است پیکر شهدای این حادثه تروریستی امروز از طریق مرز قصرشیرین وارد ایران شود.

تعدادی از اعضای شرکتی که در پروژه ساخت خط لوله گاز در عراق فعالیت می‌کردند، عصر روز جمعه در حالی که در مسیر بازگشت به اقامتگاه خود بودند، توسط گروه تروریستی القاعده مورد حمله قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز