خبرگزاری کار ایران

زرندی مطرح کرد؛

باز تعریف نقش صندوق‌ها در استفاده از بازار سرمایه

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۲۰

معاون طرح و برنامه وزارت صمت از باز تعریف نقش صندوق ها در استفاده از بازار سرمایه، خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی در جلسه صندوق‌های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تمام اهتمام وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش برای تعمیق ساخت داخل است، لذا همه سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه باید با این مأموریت، برنامه‌های خود را منطبق کنند. بازتعریف جدید از برنامه‌های صندوق‌ها در راستای تعمیق ساخت داخل در حال انجام است.

وی گفت: افزایش سرمایه نیاز مبرم صندوق‌های تابعه وزارتخانه است تا امکان خدمات دهی آنها به بخش تولید افزایش یابد.

زرندی تصریح کرد: صندوق‌های تابعه وزارتخانه با توجه به رشد تعداد واحدهای صنعتی و معدنی و نیاز این بخش گسترش نیافته و این صندوق‌ها بخش خیلی کوچکی از نیازهای بخش تولید را برآورده می‌کنند.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت تاکید کرد: در تلاشیم برای افزایش سرمایه صندوق‌ها و برخی تغییرات قوانین و مقررات آنها در سال جاری و سال آینده اقدامات مؤثری صورت گیرد.

وی گفت: موضوع استفاده از بازار سرمایه و نقش صندوق‌ها در این خصوص بسیار مهم است که با کمک خود صندوق‌ها نقش جدیدی در این خصوص تعریف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز