خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش رضایت مشتریان حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو:

سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۰۹۸

شرکت همگام خودرو، در راستای ارتقای خدمات کیفی و کمی تعمیرات تخصصی خودرو در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان اقدام به راه‌اندازی مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه مرکزی شماره یک کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس،‌ مدیرعامل شرکت همگام خودرو گفت: با ورود تولیدات جدید بر پایه تکنولوژی‌های پیشرفته به بازار خودرو و اهمیت توسعه خدمات تخصصی حوزه خدمات پس از فروش، تعمیرگاه‌‌های مرکزی ایران خودرو ضمن ارتقای سطح آموزش کارکنان و ایجاد زیرساخت‌های لازم، اقدام به راه‌اندازی مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک کرده است.

بابک سلاجقه تعمیرگاه مرکزی شماره یک را به‌عنوان پایلوت تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک معرفی کرد و افزود: شرکت همگام خودرو با درک اهمیت وجود یک مجموعه تخصصی و جامع خدمات خودرویی با تجهیزات مدرن و نیروهای فنی ماهر، تمرکز خود را به ارائه خدمات تخصصی با کیفیت، مشاوره تخصصی در مورد مراقبت از خودرو و فرهنگ‌سازی جهت ارتباط مؤثر کارکنان با مشتریان معطوف کرده است.

وی توسعه خدمات تخصصی تعمیرات خودرو و راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو عاملی در بهبود تصویر ذهنی مشتریان دانست و گفت: تلاش ما بر این است که در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو با تقویت فرهنگ خدمت‌رسانی، ارتقای استانداردهای تعمیرگاهی و بهبود کیفیت خدمات، در جهت خلق ارزش برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایت‌مندی آنها گام برداریم.

گفتنی است،‌ پیش از این دو تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک به مشتریان محصولات ایران خودرو در نمایندگی کد 5049 واقع در خیابان معلم و نمایندگی کد 1293 در کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج، به مشتریان خدمت رسانی می کرد که با آغاز به کار تعمیرگاه شماره 1 این تعداد به سه نمایندگی افزایش یافت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز