خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایساکو بیان کرد:

خدمت رسانی به۶۰ هزار خودرو در راه مانده

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۸۳۲

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از کاهش میانگین مدت زمان انتظار امداد و خدمات خودرویی به ۲۴/۵ دقیقه در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،مدیرعامل ایساکو ظهر امروز در نشست خبری در خصوص عملکرد این شرکت در ایام نوروز گفت: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۱۳۹۷ میزان خدمات ارائه شده به شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۲۰ درصد افزایش داشت.

رضا حسینی افزود:در زمان اجرای طرح نوروزی  نزدیک به ۶۰ هزار خدمات امدادی به خودروهای در راه مانده صورت گرفت که میانگین انتظار هر خودرو ۲۴ دقیقه بود.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) ادامه داد: در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ تعداد ۷۸ هزار دستگاه خودرو در شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور پذیرش شده و خدمات به آنها ارائه شد.

حسینی افزود: بیشترین میزان پذیرش و تامین خودرو در شبکه نمایندگی‌ها در ایام نوروز به ترتیب مربوط به کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و اهواز بوده است.

وی با بیان این‌که بالغ بر ۷۰۰۰ نفر در طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۳۹۷ فعال بودند، تصریح کرد: در طرح نوروزی امسال تعداد خودروهای متوقف در تعمیرگاه‌ها معادل ۴۰ درصد کاهش یافت و میانگین مدت زمان تعمیر خودرو در شبکه نمایندگی‌ها نیز به یک روز رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز