خبرگزاری کار ایران

رضا حسینی خبر داد:

پذیرش خودرو در شیفت عصر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۱۱

نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همچنان در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایران خودرو، مدیرعامل این شرکت گفت: ایساکو بیش از دو سال است که در راستای ارائه خدمات برتر به مشتریان خود علاوه بر نوبت صبح، شیفت عصر را نیز به ساعات پذیرش خودرو در نمایندگی‌های منتخب سراسر کشور افزوده است.

رضا حسینی در این خصوص ادامه داد: در این طرح علاوه بر پذیرش در ساعات صبح، نمایندگی‌ها از ساعت 16 تا 21 نیز پذیرای دارندگان محصولات ایران‌خودرو هستند. برنامه دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، در شهریور سال 95 در چند شهر کشور اجرایی شد و با توجه به استقبال مشتریان، طی چهار فاز افزایش تعداد نمایندگی‌ها در برنامه کاری ایساکو قرار گرفت؛ به طوری‌که پذیرش شیفت عصر در حال حاضر نسبت به شروع طرح 170 درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرعامل ایساکو در ادامه از افزایش امتیاز رضایت مشتریان از خدمات دریافتی در شیفت عصر سخن گفت و افزود این عدد از 737 در اوایل طرح، به 787 در مهر ماه سال‌جاری رسیده است. نکته حایز اهمیت در برنامه مذکور آن است که بیش از 80 درصد خودروهای پذیرش شده، پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات در همان شیفت عصر به مشتریان تحویل شده است.

وی تشریح کرد: این اقدام به منظور تسهیل دسترسی مشتریانی که صبح‌ها امکان تحویل خودرو به نمایندگی را ندارند، به اجرا درآمد و طبق فرآیند، نمایندگی‌های منتخب موظف‌اند پس از پایان ساعت کاری معمول خود، اقدام به پذیرش خودروها کرده و نسبت به انجام تعمیرات سبک آن‌ها اقدام کنند. ملاک انتخاب نمایندگی‌های شیفت عصر نیز کسب امتیاز مناسب در شاخص‌های عملکردی خدمات تعیین شده است.

حسینی به امکان گرفتن نوبت تعمیرگاه از طریق اپلیکیشن ایساکو اشاره کرد و گفت: در راستای تسهیل طرح‌های خدماتی، مشتریان برای سهولت در اخذ نوبت از نمایندگی‌ها می‌توانند با نصب این اپلیکیشن روی تلفن‌همراه هوشمند خود، در هر لحظه از شبانه‌روز که اراده کنند، نوبت تعمیرگاه دریافت کنند و از گزینه‌های متنوع این اپ بهره‌مند شوند و ضمن کسب امتیاز استفاده و با معرفی آن به دیگران، از تخفیف‌های موجود در آن نیز استفاده کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که سهولت کاربری این سامانه و امکاناتی همچون درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و… در محل موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش، باعث ترغیب مشتریان به استفاده از آن در مراجعات بعدی شود.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در پایان اضافه کرد: خدمات نوین ِگسترده و متنوعی برای آسایش مشتریان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در شرکت ایساکو طراحی و اجرا می‌شود که اطمینان داریم مشتریان با استفاده از این امکانات، رضایت بیشتری را در خدمات ارائه شده تجربه خواهند کرد؛ افزوده شدن شیفت دوم به ساعت کار نمایندگی‌ها نیز از جمله این خدمات است.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای مشاهده لیست نمایندگی‌های منتخب شیفت عصر می‌توانند به سایت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه فرمایند. همچنین برای نصب اپلیکیشن علاوه بر مراجعه به ‌سایت این شرکت، می‌توانند کلمه «ایساکو» را در کافه بازار، مایکت و سیب‌اپ جستجو و یا عدد 1 را به شماره 300031 ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز