خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی سرمایه مورد نیاز برای بازسازی و نوسازی واحدهای چرم سبک یک‌هزار و 750 میلیارد ریال در 5 سال است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۹۱

به گفته مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت دو طرح بازسازی و نوسازی صنایع تولید چرم سبک و ایجاد مصنوعات چرمی به ترتیب با حجم سرمایه گذاری حدود یک‌هزار و 750 و شش هزار و 600 میلیارد ریال در پنج سال برای تعیین منابع و تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا افسانه محرابی با تأکید بر ضرورت بازسازی و نوسازی صنایع تولید چرم، تصریح کرد:  از آنجا که در گذشته صادرات حوزه چرم سبک بیشتر محدود به سالامبور بود، در اواخر سال 1391 پرداخت عوارض صادرات این محصول و اختصاص درآمد حاصل از آن برای ارتقای صنعت ذی‌ربط و تکمیل حلقه تولید تا محصول نهایی تصویب شد.

وی سالامبور را اولین محصول فرآوری پوست با ارزش افزوده بسیار پایین و آلودگی زیست محیطی بالا دانست و افزود: متأسفانه علیرغم دریافت عوارض صادراتی، سرمایه گذاری در حوزه تولید چرم و مصنوعات چرمی انجام نگرفت.
محرابی با اشاره به طرح‌های ایجادی واحدهای مصنوعات چرمی و بازسازی و نوسازی چرم سبک دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با هماهنگی‌های اولیه این طرح ها را به ترتیب با حجم سرمایه گذاری حدود یک‌هزار و 750 و شش هزار و 600 میلیارد ریال در پنج سال و اشتغال  18 هزار و 750 و همچنین 875 نفر تهیه و برای تعیین منابع و تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز