خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت:

افق صادرات غیرنفتی روشن و امید بخش است

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۲۴

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دستاوردهای اقتصادی دولت یازدهم،گفت: نتیجه این دستاوردها سبب شده که افق روبروی صادرات غیرنفتی روشن و امید بخش باشد.

به گزارش ایلنا، «محمدرضا فیاض» با بیان این مطلب ؛ افزود :  افزایش میزان صادرات غیرنفتی زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، رونق تولید، کاهش وابستگی و توسعه اقتصادی در کشور است.

وی ادامه داد: توسعه صادرات غیر نفتی از مهمترین مسائل اقتصادی کشور است و باید تلاش کنیم تا صادرات غیر نفتی جایگزین منابع نفتی شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در فضای پسا برجام فرصتی برای بنگاه‌های اقتصادی فراهم شد تا بتوانند خود را از آثار زیانبار دوران تحریم نجات دهند و به نقطه‌های امیدبخش اقتصادی برسند.

فیاض گفت : در فضای پسا برجام فرصتی پدید آمد تا شرکت‌های ایرانی با همتایان اروپایی، آسیایی و آمریکایی مذاکراتی را برای انجام سرمایه‌گذاری مشترک و صادرات به کشورهای ثالث اقدام کنند.

وی افزود :رونق تولید در کشور کاری موفق و گروهی است که باید در این بین از بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاه‌های مرتبط نهایت قدردانی را داشته باشیم.

فیاض تصریح کرد: استراتژی سازمان صنعت، معدن و تجارت تعامل با بخش خصوصی و سایر بخشهای دولتی بوده و آماده است در زمینه مربوط به حوزه کاری خود با بخش های خصوصی و دولتی همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز