خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

افخمی: هدفمان مثبت کردن تراز تجاری کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۶۸

ظرفیت سازی در تولید کشور در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی ا ز مهمترین برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت است همچنین، توانمدسازی شرکت های پیمانکاری و خدماتی برای حضور در بازارهای خارجی را در برنامه های خود قرار داده ایم.

رییس کل سازمان توسعه و تجارت گفت: ما به دنبال مثبت کردن تراز تجاری هستیم و مجموع برنامه های دولت و سازمان توسعه, تجارت که عمدتا معطوف به مقررات زدایی در تجارت خارجی است.

والی الله افخمی با حضور در غرفه ایلنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نارضایتی تجار را در امر مقررات تجاری بی مورد دانست و گفت: رشد ۱۹ درصدی در ۷ ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده موفقیت در امر تجارت است.

وی میزان صادرات کالا را در این مدت ۲۷ میلیارد دلار اعلام کرد و ادامه داد: مجموع برنامه های دولت و سازمان توسعه, تجارت که عمدتا معطوف به مقررات زدایی در تجارت خارجی است موجب افزایش حجم تجارت اعم از واردات و صادرات نسبت به گذشته خواهد شد.

افخمی با بیان این که ما به دنبال مثبت کردن تراز تجاری هستیم، افزود: ظرفیت سازی در تولید کشور در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی ا ز مهمترین برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت است همچنین، توانمدسازی شرکت های پیمانکاری و خدماتی برای حضور در بازارهای خارجی را در برنامه های خود قرار داده ایم.

رییس سازمان توسعه و تجارت تعداد رایزن های خارجی را ۱۴ رایزان اعلام کرد و ادامه داد: آن ها در خارج از کشور کمک کننده و پشتیبان تجار و بازرگانان برای افزایش حجم صادرات خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز