خبرگزاری کار ایران

سقف حمل بار از کیش با هواپیما

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۰۴

اگر در سفر به جزیره کیش، قصد دارید با خرید زیاد و چمدان‌های پر به شهر خود بازگردید، احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که سقف حمل بار از کیش با هواپیما چقدر است؟ قطعا یک محدودیت و میزان مشخصی برای همراه آوردن بار از جزیره کیش در هواپیما وجود دارد و در صورتی که این میزان را از پیش بدانید، بهتر می‌توانید برای آن، برنامه‌ریزی کنید. در این مطلب قصد داریم نگاهی به موضوع سقف حمل بار از کیش با هواپیما بیندازیم. شما نیز اگر مایل هستید که در این باره بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

 

قوانین شرکت‌های هواپیمایی در میزان بار مجاز

هر یک از شرکت‌های هواپیمایی یک میزان بار مجاز برای همراه بردن داخل هواپیما و همین طور تحویل دادن به بخش بار پرواز دارند. برای وارد شدن به خود هواپیما، به طور مثال با بلیط تهران کیش ، شما می‌توانید یک ساک کوچک و کیف دستی همراه داشته باشید و بیش از آن مجاز به داخل بردن چیزی همراه خود به هواپیما نخواهید بود. در واقع باقی مانده چیزی که همراه دارید را باید پیش از سوار شدن به هواپیما، به بخش بار پرواز، تحویل بدهید.

اما این که چه مقدار بار مجاز هستید که به بخش بار هواپیما در پرواز کیش، تحویل بدهید؛ بستگی به ایرلاینی دارد که با آن پرواز می‌کنید. اگر چه عدد این میزان بار مجاز، در بیشتر ایرلاین‌ها شبیه به هم بوده و ممکن است بر اساس کلاس پروازی، تفاوت جزئی داشته باشند. مطابق چیزی که انتظار می‌رود، هر چه قدر که کلاس پروازی بالاتر باشد، میزان بار مجاز در پرواز کیش، بیشتر خواهد بود.

به طور معمول در کلاس اکونومی، میزان بار مجاز برای تحویل دادن به بخش بار هواپیما، به اندازه 20 کیلوگرم بوده و در صورتی که کلاس شما از نوع بیزینس باشد، این میزان به 30 کیلوگرم، افزایش پیدا خواهد کرد. به طور مثال در ایرلاین کیش ایر که بیشتر پروازهای به مقصد کیش و از کیش به مقاصد دیگر در کشور را برعهده دارد، به همین شکل میزان بار مجاز در کلاس بلیط پرواز اکونومی، 20 کیلوگرم تعیین شده و برای کلاس پروازی بیزینس، مسافر می‌تواند تا 30 کیلوگرم بار مجاز، به بخش بار پرواز، بدهد. البته مبدأ و مقصد در ایرلاین‌های مختلف، تفاوتی در این میزان بار مجاز به وجود نخواهد آورد. به طور مثال در پرواز تهران قشم با تهران کیش، تفاوتی در این سقف مجاز نیست.

سقف حمل بار از کیش با هواپیما

هزینه اضافه بار در پرواز کیش

البته در صورتی که شما باری بیش از مقادیر تعیین شده همراه داشته باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه اضافه بار مربوط به آن، این میزان بار را نیز به بخش بار هواپیما بسپارید. البته در این خصوص نیز یک سری قواعد و قوانین وجود دارد و باید متناسب با فضای موجود در بخش بار هواپیما باشد. با این همه در اکثر مواقع شما موفق خواهید شد که با پرداخت هزینه اضافه بار، میزان بیشتری از این 20 و 30 کیلوگرم بار را از کیش به شهر مقصد خود بیاورید.

نکته مهم: با توجه به هزینه اضافه بار در هواپیما که معمولا نیز عدد کمی نخواهد شد، لازم است که حتما محاسبات دقیقی در این مورد انجام داده و مطمئن شوید که حمل بار بیشتر از حد مجاز، برای شما صرفه اقتصادی دارد یا خیر. گاهی اوقات خریدی که در جزیره کیش انجام داده و فکر می‌کنید که همراه آوردن آن به شهر خود برایتان جذاب باشد، با هزینه اضافه باری که به آن تعلق می‌گیرد، کاملا جذابیت خود را از دست خواهد داد. با این حساب پیش از آن که برای خرید خود در جزیره زیبا و دیدنی کیش، وارد عمل شوید؛ ابتدا موضوع میزان بار مجاز و هزینه مربوط به اضافه بار را به خوبی بررسی کرده و سپس برای خرید خود، برنامه ریزی کنید.

اطلاع از قوانین شرکت‌های هواپیمایی در مورد میزان بار مجاز و هزینه اضافه بار در پرواز کیش

لازم است که پیش از خرید بلیط پرواز خود از جزیره کیش به هر مقصدی که مایل هستید، در خصوص قوانین ایرلاین‌های مختلف، اطلاعات لازم را به دست بیاورید. به این ترتیب شما می‌توانید در خصوص میزان بار مجاز هر ایرلاین و همین طور هزینه اضافه بار مربوط به آن، اطلاعات کاملی داشته باشید. در پلتفرم‌های جامع فروش بلیط پرواز، معمولا این اطلاعات در خصوص هر ایرلاین و بلیط پروازی، آورده شده است و شما این فرصت را خواهید داشت که پیش از خرید بلیط هواپیما ، در خصوص قوانین داخلی ایرلاین مربوط به آن، اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

به طور مثال در پلتفرم جامع اسنپ تریپ، این اطلاعات درج شده و در اختیار کاربرانی که قصد خرید بلیط کیش با هواپیما را دارند، قرار خواهد گرفت. به این شکل پیش از خرید بلیط پرواز داخلی و خارجی، امکان مقایسه پروازهای مختلف با یکدیگر را داشته و در نهایت می‌توانید پروازی که بهترین شرایط را برای شما دارد، انتخاب کرده و نسبت به رزرو و خرید بلیط آن، اقدام کنید.

خرید بلیط هواپیما کیش از اسنپ تریپ

همان طور که در این مطلب دیدیم، قوانین شرکت‌های هواپیمایی مختلف که پروازهای کیش را برعهده دارند، در بخش میزان سقف حمل بار مجاز و با هزینه، ممکن است تا حدودی متفاوت باشد. با خرید بلیط کیش از اسنپ تریپ، این فرصت در اختیار شما قرار داده شده است که بتوانید پروازهای مختلف را با هم مقایسه کرده و اطلاعات لازم را در خصوص هر یک به دست آورید. این بهترین و هوشمندانه‌ترین راه خرید بلیط هواپیما از کیش به مقصد شهرهای دیگر در کشور، به نظر می‌رسد. شما چه تجربه‌ای در این باره دارید؟ مشتاق دنبال کردن نظرات و تجربیات شما در خصوص مواردی که گفته شد، هستیم. به اضافه پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کرده و با آن‌ها، به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز