خبرگزاری کار ایران

رسپینا، قدیمی ترین وب سایت خرید بلیط هواپیما در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۷۸

شرکت سامان سیر رسپینا یا به اختصار، رسپینا که در زمینه ارائه خدمات گردشگری فعالیت دارد، در سال 1389 در مشهد تاسیس شد. این شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی به عنوان اولین ارائه دهنده بلیط هواپیما به صورت اینترنتی است که می توان بلیط پرواز برای مسیرهای داخلی و خارجی را همراه با مزایای متعدد از وب سایت رسپینا رزرو کرد.

مزایای خرید بلیط هواپیما از رسپینا

وب سایت رسپینا علاوه بر طرح ویژه فروش بلیط هواپیما، خدمات دیگری نیز جهت رزرو آسان، سریع و ارزان بلیط پرواز برای مسافران فراهم کرده است. از مزیت های مهم رزرو بلیط هواپیما در سایت رسپینا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پشتیبانی 24 ساعته پروازها در رسپینا

وب سایت رسپینا به منظور پاسخگویی به سوالات مسافران در تمامی ساعات شبانه روز، کارشناسان متعددی را در نظر گرفته است که مسافران می توانند هرگونه سوال در مورد پرواز داخلی و خارجی را از آنها جویا شوند. رسپینا امکانی را فراهم کرده است که مسافران پس از ورود به سایت با پنجره ای در سمت راست صفحه روبه رو می شوند که با ورود شماره تماس، کارشناسان اطلاعات مسافر را دریافت کرده و در کمتر از 10 دقیقه با وی تماس خواهند گرفت. علاوه بر این، رسپینا در زمینه پشتیبانی از مسافران، اطلاع از تاخیر پرواز را فراهم کرده است. در صورتی که پرواز مسافران حتی با یک دقیقه تاخیر روبه رو شود، کارشناسان این تاخیر را با پیام صوتی به آن ها اعلام خواهد کرد.

سرویس ویژه خبرم کن در رسپینا

رسپینا امکانی را فراهم کرده است که می توان بلیط هواپیما را با قیمت دلخواه رزرو کرد. بدین منظور وب سایت رسپینا سرویسی را تحت عنوان خبرم کن ایجاد کرده است که مسافران از این طریق می توانند از کاهش قیمت بلیط هواپیما با خبر شوند. برای فعالسازی این سرویس ابتدا باید پرواز مورد نظر را جستجو کرده و پس از ورود به صفحه لیست پروازها، آیکون زنگوله ای شکل در سمت راست صفحه را انتخاب کرد.

پس از انتخاب این گزینه، پنجره ای ایجاد می شود که باید درصد کاهش قیمت بلیط هواپیما رسپینا برای مسیر مورد نظر و همچنین شماره تماس خود را وارد کرد. پس از تایید اطلاعات در صورتی که همان بلیط پرواز با کاهش قیمت روبه رو شد، پیامکی مبنی بر کاهش قیمت از سوی وب سایت رسپینا برای مسافر ارسال خواهد شد.

سرویس چند بخرم رسپینا

مسافران با رزرو بلیط هواپیما رسپینا علاوه بر اطلاع از کاهش قیمت بلیط پرواز، می توانند بلیط مورد نظر را به صورت خودکار نیز رزرو نمایند. بدین منظور سرویس چند بخرم رسپینا برای رزرو بلیط هواپیما ایجاد شده است که با فعالسازی آن، رسپینا به صورت خودکار بلیط پرواز مسافران را رزرو خواهد کرد. برای فعالسازی این سرویس ابتدا مسافران باید در سایت ثبت نام کرده و موجودی حساب خود را تا مبلغ بلیط انتخاب شده افزایش دهند.

پس از ثبت نام و جستجوی پروازها این سرویس با انتخاب یکی از پروازها و ورود اطلاعات مسافر قابلیت فعال شدن را خواهد داشت. بدین منظور پس از ورود اطلاعات باید در انتهای صفحه، گزینه چند بخرم را انتخاب کرده که با انتخاب این گزینه پنجره ای باز می شود که باید میزان کاهش قیمت بلیط و تاریخ و ساعت رزرو بلیط را وارد نمایند. پس از تایید اطلاعات، در صورتی که بلیط هواپیما انتخاب شده در تاریخ مورد نظر کاهش یافت، وب سایت رسپینا به صورت خودکار بلیط هواپیما را برای مسافر رزرو کرده و طی پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

رزرو سریع و دلخواه بلیط هواپیما در رسپینا

وب سایت رسپینا به منظور رزرو راحت تر بلیط هواپیما امکاناتی را برای مسافران فراهم کرده است که مسافران می توانند بلیط پرواز دلخواه را رزرو کنند. پس از جستجوی بلیط هواپیما مورد نظر می توان پروازها را بر اساس ویژگی های مختلف از جمله زمان پرواز، قیمت، نوع ایرلاین، نوع بلیط (سیستمی و چارتری) و همچنین نوع کلاس پروازی انتخاب کرد. این فیلترها در سمت راست صفحه لیست پروازها قرار گرفته اند که پس از جستجوی بلیط پرواز رسپینا با انتخاب آن ها می توان بلیط هواپیما دلخواه را مشاهده و رزرو کرد.

رسپینا، قدیمی ترین وب سایت خرید بلیط هواپیما در کشور

خرید بلیط هواپیما رفت وبرگشت از رسپینا

بلیط هواپیما رفت و برگشت را می توان در سایت رسپینا تنها با انتخاب گزینه پرواز رفت و برگشت، رزرو کرد. پس از ورود به صفحه بلیط هواپیما در سایت رسپینا و هنگام وارد کردن مبدا و مقصد، باید گزینه رفت و برگشت را نیز فعال کرد. با انتخاب این گزینه و تعیین تاریخ برگشت، مسافران می توانند بلیط پرواز رفت و برگشت را به صورت یکجا رزرو کنند. پس از ورود اطلاعات و پرداخت هزینه بلیط هواپیما رسپینا، اطلاعات بلیط رفت و برگشت به صورت پیامک  برای مسافر ارسال خواهد شد.

خرید انواع بلیط هواپیما در رسپینا

وب سایت رسپینا به عنوان اولین ارائه دهنده بلیط هواپیما سیستمی به صورت آنلاین بوده که اکنون علاوه بر این نوع بلیط ها، می توان بلیط چارتر را برای مسیرهای دیگر نیز رزرو کرد. بلیط های چارتر توسط شرکت های چارتر کننده عرضه شده که معمولا نوسان قیمت دارند. اما بلیط سیستمی رسپنا مستقیما توسط شرکت های هواپیمایی به فروش می رسند که قیمت ثابتی دارند.  قیمت هر یک از این بلیط ها با توجه به شرایط سفر و تفاضا برای سفر به مقصد مورد نظر متفاوت است.

رزرو بلیط هواپیما برای کلاس های پروازی مختلف

در سایت رسپنا می توان انواع بلیط هواپیما برای کلاس های پروازی مختلف را رزرو کرد. کلاس های پروازی که توسط شرکت های هواپیمایی ارائه می شود شامل اکونومی و بیزینس است. تفاوت این دو کلاس در خدمات، پذیرایی و راحتی صندلی ها و در نتیجه قیمت بلیط است. کلاس پرواز اکونومی خدمات و صندلی های معمولی دارند که در نتیجه قیمت آن ها پایین تر است. در پروازهای بیزینس، کیفیت و خدماتی که ارائه می شوند بهتر بوده و درنتیجه، قیمت آن ها بالاتر است.

برای رزرو بلیط هواپیما رسپینا با کلاس پرواز دلخواه، پس از جستجوی پرواز موردنظر، در صفحه لیست پروازها می توان با استفاده از فیلتر نوع کلاس پروازی، بلیط دلخواه را برای کلاس اکونومی یا بیزینس رزرو کرد. پس از فعالسازی این گزینه در قسمت اطلاعات بلیط، گزینه economy  یا business مشخص خواهد شد که به ترتیب مربوط به پرواز اکونومی و بیزینس است.

خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین ها

امکان خرید بلیط هواپیما رسپینا برای تمامی شرکت های هواپیمایی یا ایرلاین ها در این سایت فراهم شده است. ایرلاین های متعدد داخلی و خارجی (برای پروازهای خارجی) در ایران فعال هستند که هر کدام از آن ها، خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. پس از جستجوی بلیط پرواز رسپینا برای مقصد موردنظر با استفاده از فیلتر نوع ایرلاین می توان تمامی بلیط های آن شرکت هواپیمایی را مشاهده کرده و با انتخاب آن، بلیط پرواز ایرلاین دلخواه را رزرو کرد.

کنسلی بلیط هواپیما در رسپینا

در وب سایت رسپینا امکان کنسلی یا استرداد آنلاین و تلفنی بلیط هواپیما رسپینا فراهم شده است. به منظور کنسلی بلیط هواپیما، مسافران می تونند با کارشناسان تماس گرفته و یا از طریق حساب کاربری خود اقدام نمایند. پس از کنسلی بلیط هواپیما رسپینا و کسر جریمه کنسلی، هزینه آن بعد از 48 الی 72 ساعت به حساب مسافر عودت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز