خبرگزاری کار ایران

سفر به شهرهای توریستی جهان با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۱۲۳

خرید بلیط هواپیما و دریافت خدمات گردشگری نسبت به گذشته ارزان و راحت است. برای انجام این کارها دیگر نیاز به مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌های مسافرتی نیست. می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش بلیط همچون سفرمارکت در هر زمان و هر مکانی که باشید، به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات بلیط‌های مختلف و قیمت آن‌ها را با هم مقایسه کنید. اگر قصد دارید به شهرهای توریستی جهان سفر کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

فواید سفر

  • در سفر می‌توانید مدتی از شهرهای شلوغ و مکان‌های پراسترس دور شوید و آرامش خاطر به دست بیاورید. به همین دلیل بسیاری از روان‌پزشکان سفر را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند.
  • یکی از مزیت‌های جالب سفر، افزایش خلاقت است. زیرا شما از محدوده زندگی خود فاصله می‌گیرید و پا به دنیای تازه‌ای می‌گذارید. مشاهده مکان‌های جدید باعث می‌شود مغز شما فعال‌ شود و سرزندگی و تازگی در آن جریان می‌یابد. همچنین مواجه شدن با چالش‌های جدید ذهن شما را باز می‎‌کند.
  • در سفر با تاریخ، فرهنگ‌های غذایی، اجتماعی، نوع پوشش، موسیقی و دیگر موارد یک منطقه آشنا می‌شوید و تجربه‌های بسیار زیادی کسب می‌کنید.
  • به کمک سفر می‌توانید مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود ببخشید. به خصوص اگر با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت به سفرهای خارجی بروید، می‌توانید با افراد مختلف در تعامل باشید.
  • در سفر روحیه سازگاری در شما فعال می‌شود زیرا در محیط ناآشنایی قرار گرفته‌اید و در صورت بروز مشکل باید خودتان به دنبال حل کردن مشکل باشید. این موضوع اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.
  • در سفر تجربه‌های زیادی به دست می‌آورید و آموزش‌های واقعی را دریافت می‌کنید. این نوع آموزش‌ها بسیار پایدار هستند زیرا خودتان آن‌ها را به صورت شهودی دریافت کرده‌اید.

معرفی شهرهای توریستی جهان

در جهان مناطق گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. برخی از این مناطق شناخته شده‌ و برخی دیگر کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. عده‌ای از مسافران به طبیعت و عده دیگر نیز به مناطق تاریخی علاقه‌مند هستند. افراد دیگری هم تنها به دنبال تفریح، خرید و گشت و گذار هستند. بنابراین انتخاب مقصد به هدف شما از سفر بستگی دارد. در ادامه به معرفی برخی از شهرهای توریستی جهان پرداخته شده است.

۱- استانبول

تور استانبول یکی از تورهای پرطرفدار به خصوص برای مردم ایران است. استانبول سالانه بیش از 14 میلیون نفر بازدیدکننده دارد. این شهر یک منطقه تاریخی محسوب می‌شود و جاذبه‌های گردشگری زیادی در خود جای داده است.

سفر به شهرهای توریستی جهان با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت

۲- پوکت

پوکت جزیره‌ای آسیایی با سالیانه بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده است. طبیعت این جزیره شهرت بسیار زیادی دارد. اگر به تفریح و سرگرمی علاقه‌مند هستید، پوکت پیشنهاد بسیار خوبی برای شما است. البته لازم به ذکر است که پوکت موزه‌های متعددی هم دارد اما بیشتر طبیعت آن مورد توجه قرار گرفته است. در کنار پوکت، پاتایا نیز بسیار پرطرفدار است و گردشگران زیادی به آن سفر می‎‌کنند. پاتایا همچون پوکت مراکز تفریحی گوناگون و طبیعت بسیار زیبایی دارد.

۳- پاریس

یکی دیگر از شهرهای توریستی در دنیا، شهر پاریس فرانسه است. این شهر سالانه بیش از ۱۹ میلیون بازدیدکننده دارد. پاریس بناهای کلاسیک و بلوارهای زیبایی دارد. ایفل نیز یکی از مناطق گردشگری در دنیا است. در پاریس می‌توانید به گشت و گذار بپردازید و از مشاهده ساختمان‌های قدیمی، کلیساها و کتابخانه‌ها لذت ببرید.

۴- دبی

دبی یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی است که در سال بیشتر از ۱۵ میلیون گردشگر می‌پذیرد. این شهر شکوه باورنکردنی دارد و جز شهرهای لوکس و مدرن محسوب می‌شود. آسمان‌خراش‌های زیبا، برج‌های مسکونی مجهز و فروشگاه‌های امروزی سبب شهرت این شهر شده‌اند. لازم به ذکر است که در این شهر می‌توانید به تفریح و سرگرمی نیز بپردازید.

سفر به شهرهای توریستی جهان با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت

 

۵- بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای توریستی جهان است و سالانه ۲۲ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی دارد. بانکوک شهری مدرن و مجلل است و گردش در آن بسیار لذت‌بخش است. در بانکوک می‌توانید با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید و به مراکز خرید بروید. همچنین در محله چینی‌ها می‌توانید زندگی پرجنب و جوش شبانه را از نزدیک مشاهده کنید.

نحوه خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

اولین گام برای سفر به شهرهای توریستی جهان تهیه بلیط هواپیما است. به بسیاری از شهرهای توریستی همچون استانبول می‌توان از راه زمینی سفر کرد اما سفر به دیگر شهرها تنها با هواپیما امکان‌پذیر است. برای خرید بلیط هواپیما راه‌های زیادی وجود دارد. شما می‌توانید به آژانس‌های هواپیمایی یا وب‌سایت‌های فروش آنلاین سفر مراجعه کنید و پس از بررسی بلیط‌ها، بلیط هواپیما مناسب را خریداری کنید. این کار ممکن است کمی وقت‌گیر باشد. به همین دلیل راه مناسب مراجعه به سایتی مرجع همچون سفرمارکت است که یک بازار مجازی سفر و گردشگری است. سفرمارکت (safarmarket.com) به عنوان موتور جستجو سفر، پلتفرمی‌ برای خرید بلیط هواپیما است. در سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید صدها بلیط به مقصد مورد نظر خود را مشاهده و آنها را از دید قیمت تامین‌کنندگان و سایت‌های مختلف با هم مقایسه کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات زیادی درباره ایرلاین و خدمات پرواز کسب کنید. برای خرید بلیط از سفرمارکت ابتدا باید به صفحه بلیط‌های هواپیما در این سایت مراجعه کنید و سپس اطلاعات خواسته شده که شامل مبدا، مقصد، تاریخ رفت و تعداد مسافران می‌شود را وارد کنید.

اگر بلیط رفت و برگشتی نیاز دارید، در این بخش باید گزینه مربوط به آن را فعال و سپس تاریخ برگشت خود را نیز وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات باید برروی گزینه جستجو کلیک کنید. در صفحه بعدی می‌توانید لیستی از صدها بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر را در یک صفحه مشاهده کنید.

سفرمارکت امکاناتی را برای کاربران در این صفحه در نظر گرفته است که به کمک آن‌ها می‌توانید بلیط هواپیما ارزان را خریداری کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید بلیط‌ها را براساس قیمت، ساعت پرواز، تخفیف و مدت سفر مرتب کنید. فیلترهایی نیز در این صفحه وجود دارند که استفاده از آن‌ها نتایج را محدود می‌کند و این نتایج به خواست و سلیقه شما نزدیک‌ می‌شود. این فیلترها شامل شرکت هواپیمایی، بازه قیمت، ساعت پرواز، نوع بلیط و وب‌سایت‌های ارائه دهنده بلیط می‌شود.

پس از انتخاب بلیط می‌توانید برروی گزینه خرید کلیک کنید و از بین وب‌سایت‌های ارائه شده، وب‌سایت مورد نظر را کلیک کنید تا سفرمارکت شما را به سایت پذیرنده انتقال دهد و بتوانید خرید خود را نهایی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز