خبرگزاری کار ایران

6 ترفند برای خرید بلیط هواپیما ارزان تر از پته

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۶۶

همه ما میدانیم سفر کردن چه تاثیر چشم گیری در بالا بردن شور و هیجان زندگی دارد ، خیلی از افراد ترجیح میدهند با وسیله نقلیه شخصیشان سفر کنند و مدتی از سفر را در مسیر سپری کنند و اما افرادی هستند که ترجیح میدهند در سریع ترین زمان به مقصد مورد نظرشان برسند و لذت سفر را از مقصد ببرند. ممکن است افراد به دلیل هزینه خرید بلیط هواپیما کمتر به سفرهای هوایی فکر کنند، اما شما با رعایت نکات خیلی کوچکی میتوانید تجربه ی خرید بلیط هواپیما ارزان از پته، سامانه خرید آنلاین بلیط هوایی را داشته باشید.

خرید آنلاین ارزان تر است یا حضوری؟

مزیتی که خرید آنلاین بلیط هواپیما به نسبت خرید حضوری دارد امکان بررسی قیمت بلیط از ایرلاین های مختلف است. با خرید بلیط هواپیما پته تنها با اتصال به اینترنت و مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ پرواز مورد نظر بلیط ایرلاین های مختلف را ببینید، مقایسه کنید و مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.

روز و زمان مناسب را برای پرواز انتخاب کنید

بیشتر افراد سفرهای خود را به آخر هفته ها موکول میکنند،این بازده معمولا شلوغ ترین میزان درخواست خرید بلیط هواپیما است بنابراین منطقی است که بلیط با قیمت مناسب پیدا نکنید. اگر تاریخ دقیقی برای سفر خود در نظر ندارید سعی کنید خرید خود را ترجیحا در روزهای وسط هفته(دوشنبه،سه شنبه) انجام دهید، علاوه بر روز ، ساعت خرید بلیط هم در نرخ آن بی تاثیر نیست چرا که افراد کمی حاضرند صبح زود و یا نیمه شب را برای پرواز انتخاب کنند، بنابراین در این ساعات علاوه بر پیدا کردن بلیط با قیمت مناسب، به دلیل خلوت بودن فرودگاه امور تحویل بلیط و چمدان ها  با سرعت بیشتری انجام میگیرد و همینطور در این ساعات پروازها بدون تاخیر انجام میشوند.

6 ترفند برای خرید بلیط هواپیما ارزان تر از پته

روزهای تعطیل را فراموش کنید

تعطیلات و مناسبت های خاص مانند عید نوروز، سیزده به در و... پرتقاضاترین و گران ترین روزهای خرید بلیط است، اگر به دنبال بلیط ارزان تر هستید، تاریخ خرید خود را به تعویق بیندازید و یا زودتر از موعد سفر کنید، ممکن است بگویید تعطیلات زمان مناسب برای سفر است و بعد یا قبل از آن امکان سفر نداشته باشید، اما به خاطر داشته باشید در این زمان هزینه ی زیادی برای خرید بلیط پرداخت خواهید کرد ، اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستید روزهای تعطیل و مناسبت هارا فراموش کنید.

پروازهای با تاخیر همیشه بد نیستند

تاخیر در پرواز و انتظار برای هیچ مسافری خوشایند نیست ولی اگر این تاخیر در قیمت بلیط تاثیر داشته باشد شاید نظر را کمی عوض کند.پروازها به دلایل مختلفی ممکن است با تاخیر مواجه شوند و این فرصت خوبی برای افرادیست که به دنبال صرفه جویی در هزینه و خرید بلیط ارزان تر هستند.

گاها برخی از فرودگاه ها به جبران تاخیر در پرواز امکان اسکان در بخش vip را برای مسافران فراهم میکنند تا زمان انتظار برای مسافران راحتتر سپری شود،اما به این امید پرواز با تاخیر را انتخاب نکنید!!

عضو باشگاه مشتریان شوید.

اکثر آژانس های مسافرتی ،باشگاهی برای مشتریان خود در نظر گرفته اند که از این طریق مشتریان با تکمیل فرم عضویت وارد باشگاه میشوند، حالا از این طریق با هر خرید بلیط هواپیما برای مشتریان امتیازی ثبت میشود و نسبت به امتیازی که جمع میکنند میتوانند از تخفیف در خریدهای بعدی بهره مند شوند.پیشنهاد میشود سایت خرید بلیط هواپیما خود را تغییر ندهید در این صورت امتیازهای بیشتری جمع آوری میکنید و شانس بیشتری برای بهره مندی از تخفیفات پیداخواهید کرد.

عضویت در خبرنامه را دست کم نگیرید

بسیاری از اطلاعیه ها، تخفیفات و پیشنهادات ویژه در خبرنامه برای مشتریان ارسال خواهد شد. عضو شوید و آنها را به صورت مداوم بررسی کنید.

و اما در نهایت

اگر قرار کاری و مهمی برای سفر ندارید سعی کنید سفرتان را محدود به زمان نکنید، هرچه زمان بیشتری برای انتخاب داشته باشید ، قیمت های مناسب تری را برای خرید بلیط با قیمت ارزان تر پیدا خواهید کرد. اواسط هفته ، ماه های کم تقاضا ، نیمه شب و صبح زود از جمله فرصت هایی هستند که میتوانید بلیط هواپیما خود را از پته با امکانات کامل و قیمت مناسب تر خریداری کنید. چنانچه برای خرید بلیط هواپیما سوالی دارید ، با پشتیبانی پته به شماره 02191094000 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز