خبرگزاری کار ایران

ارزیابی توان عملیاتی همیاران آتش نشان در رزمایش اطفای حریق شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۳۴

شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری بر بلندای قله های افتخار با تولید ۱۶۱۳تن ورق گالوانیزه در یک روز کاری با تلاش و همت پرسنل شرکت ورق خودرو رکورد تولید۱۶۱۳ تن ورق دریک روز کاری در تاریخ ۱۶خردادماه ثبت گردید . این رکورد نمایانگر اراده مستحکم این شرکت برای فتح پی درپی قله های افتخار است.

به گزارش ایلنا؛ نویدایزدی مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر خاطر نشان کرد: شرکت ورق خودرو باتمام توان می کوشد هرچه سریع تر به تولید نامی خود یعنی تولید۴۰۰هزارتن انواع محصولات کیفی گالوانیزه درسال برسد.

وی به برخورداری شرکت ورق خودرو از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین استانداردهای بین‌المللی اشاره نمود وافزود:شرکت ورق خودرو تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است که خودکفایی صنایع خودروسازی کشور حاصل تولید محصولات کیفی در این شرکت می باشد.

وی رکورد قبلی تولید دراین شرکت را مربوط به ۱۴ بهمن سال گذشته با تولید۱۶۰۳ اعلام نمود. فردین علیمیرزایی مدیر تولید شرکت ورق خودرو نیز از تلاش‌های بی دریغ پرسنل شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری در راستای تعالی سازمانی و کسب موفقیت های پی درپی قدردانی نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز