خبرگزاری کار ایران

بهبود مستمر حاصل‌ استقرار نظام مدیریت کیفیت در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

کد خبر : ۱۳۵۹۹۰۰

بهبود مستمر حاصل‌ استقرار نظام مدیریت کیفیت در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری رشد و توسعه سریع صنعت خودروسازی والزام این صنعت به رعایت الزامات استانداردهای روز دنیا موجب ترغیب و اهتمام شرکت ورق خودرو درجهت ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی و استقرار جدید ترین سیستم های مدیریت گردیده و تمدید گواهینامه های iso9001:2015 و iatf16949:2016 مهم‌ترین اقدام در این راستا است.

حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در آغاز برنامه ممیزی، شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری را بزرگترین تولید کننده محصولات گالوانیزه و تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه صنعت خودرو سازی کشور معرفی نمود وافزود:این شرکت مصمم است به منظور رفع نیازها و انتظارات ذی نفعان وایجاد بهبود مستمر در فرآیندهای جاری خود،فعالیت‌های حرفه ای و سیستم مدیریت کیفیت خود را براساس جدیدترین استانداردهای بین‌المللی منطبق سازد. وی ضمن تقدیراز همکاران واحدهای مختلف،رعایت دقیق الزامات استانداردهای مدیریت کیفیت را مهم‌ترین رکن برای ادامه روند موفقیت ها و کسب افتخارات هرچه بیشتر شرکت ورق خودرو عنوان نمود.

در ادامه بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از حمایت ها و تأکیدات مدیر عامل شرکت بر حرکت در راستای تحقق اهداف بلند مدت شرکت افزود: با استقرار وجاری سازی الزامات استانداردهای مدیریت کیفیت توانسته ایم مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را با پیشرفت صنعت خودروسازی کشور همسو و همگام بسازیم.

گفتنی است تیم ممیزی شرکت DQS طی دو روز بررسی عملکرد شرکت ورق خودرو ،اقدامات و رویکرد این شرکت را مطابق با دستور العمل های استانداردهای مدیریت کیفیت ارزیابی نمودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز