خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۰۲۶

مجمع عمومی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ریاست دکتر عباس اکبری محمدی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه و باحضور اکثریت سهامداران، اعضای هیات مدیره، حسابرس وبازرس قانونی شرکت برگزار گردید.

به گزارش ایلنا؛ در ابتدای جلسه حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع اقدامات و توفیقاتی همچون افزایش۶۶درصدی سود خالص ، رشد ۲۱درصدی فروش محصولات درسال ۱۴۰۱نسبت به سال ۱۴۰۰ و تولید ۲۵۳هزار تن ورق گالوانیزه را حاصل حمایت ها و رهنمودهای هیأت مدیره و تلاش های بی شائبه مدیران و کارکنان شرکت برشمرد و اظهار امیدواری کرد که شرکت ورق خودرو با تداوم برنامه ریزی های دقیق و حمایت های شرکت فولاد مبارکه درسال مهار تورم و رشد تولید بتواند افتخار ات بیشتری کسب نماید.
 
در ادامه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت ارائه و مورد تصویب مجمع قرار گرفت .مجمع موسسه حسابرسی رایمند و همکاران را بعنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و روزنامه دنیای اقتصاد را بعنوان روزنامه رسمی شرکت برای سال مالی ۱۴۰۲ انتخاب نمودند و همچنین مقرر گردید ۴۵درصد از سود قابل تقسیم بین سهامداران توزیع گردد.
 
درپایان دکتر عباس اکبری محمدی معاون سرمایه گذاری و امور شرکتهای فولاد مبارکه و رئیس مجمع اقدامات صورت گرفته در این شرکت را مثبت ارزیابی نمود و اظهار امیدواری کرد با تلاش هرچه بیشتر شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز