خبرگزاری کار ایران

برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن تکنولوژی های ساخت، نسوزها ، عایق ها ، تجهیزات و ماشین آلات وابسته

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۹۳۵

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن تکنولوژی های ساخت، نسوزها ، عایق ها ، تجهیزات و ماشین آلات وابسته از تاریخ 29 آبان الی 2 آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، بتن تکنولوژی های ساخت ، عایق ها، تجهیزات و ماشین آلات وابسته در فضایی بالغ بر 000/10 متر مربع با حمایت انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور و مشارکت هلدینگ ها و شرکت های سیمانی داخلی و خارجی، تولید کنندگان ، قطعه سازان، تامین کنندگان ماشین آلات، تجهیزات و ملزومات صنعت سیمان، شرکت های دانش بنیان، صادر کنندگان و تجار، دست اندارکاران صنعت نسوز و عایق ، بتن ، معدن ، حمل ونقل و برپا می شود.

محمد علی بنیادی دبیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن تکنولوژی های ساخت، نسوزها ، عایق ها ، تجهیزات و ماشین آلات وابسته با اعلام این خبر تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت های سیمانی، صنعتگران و تولیدکنندگان ، واحدهای تحقیقاتی ، دانشگاهی و پژوهشی همچنین شرکت ها و واحدهای صنعتی و قطعه سازان / جدیدترین تکنولوژی های صاخت و تولید انواع سیمان و بتن را همراه با آخرین پیشرفت های صورت گرفته در این حوزه و جدیدترین تجهیزات سیمان ، بتن ، عایق و نسوز ارایه می کنند.

به گفته وی اشتغالزایی ، بهرمندی از طرفیت های شرکت های دانش بنیان ،‌افزایش تولید و صادرات، تقدیر از بزرگان صنعت سیمان ، آشنایی شرکتهای ایرانی با آخرین فناوری های روز جهان در صنعت سیمان و بتن، ارتقای مسایل زیست محیطی و مسوولیت های اجتماعی، ارایه آخرین دستاوردهای تولد بتن و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان سیمان و بتن از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مقرر است در طول جهار روز برپایی این نمایشگاه به ویژه افتتاحیه و اختتامیه آن وزرای صنعت معدن تجارت، راه و شهرسازی و تعاون، کار ور فاه اجتماعی ، شماری از مقامات این وزارتخانه ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های سیمانی و صنایع وابسته، دست اندرکاران و پیشکسوتان صنعت سیمان، بتن، عایق ، نسوز، معدن ، حمل و نقل ، محیط زیست و ... در آن حضور یافته و از آن بازدید به عمل آورند.

همزمانی با برپایی این نمایشگاه ، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قیر،‌آسفالت ، عایق ها،‌ صنایع و ماشین آلات وابسته نیز جهت بازدید دست اندرکاران ، متخصصان و علاقمندان صنعت قیر و آسفالت دایر است این نمایشگاه با محور وزارت صمت / سازمان توسعه تجارت،‌توسط شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز