خبرگزاری کار ایران

فردا؛آغاز بکارچهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف،کفش و صنایع وابسته

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۸۷

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابستهکه در آن بیش از 240 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند، فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه ها و انجمن هایمرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا ،در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان داخلی، شرکت ها و تولیدکنندگان برخی کشورها ، از جمله کشورهای ایتالیا، ترکیه ، چین ،روسیه، هند، آلمان و فرانسه حضور و مشارکت داشته و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنر صنعت را به نمایش عموم می گذارند.

از بین 240 شرکت کننده دراین نمایشگاه، 150 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی هستند وقرار است در طول برگزاری این نمایشگاه؛ چهار هیئت تجاری خارجی از کشورهای روسیه، چین، ایتالیا و ترکیه از نمایشگاه بازدید و با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

احمد ابوالحسنی رئیس ستاد اجرائی چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته از حضور هیئت هایی از استان های مختلف کشور از جمله استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و همداندر این نمایشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته در فضائی با مساحت حدود 15 هزار متر مربع برگزار می شود،افزود:در حاشیه این نمایشگاه چهار نشست و کارگاه علمی و تخصصی با حضور استادان دانشگاه ها، متخصصین و صاحبان صنایع چرمی کشور برگزار خواهد شد.

ابوالحسنی اضافه کرد: با وجود این که این نمایشگاهچهارمین دوره خود را می گذراند اما شاهد استقبال چشمگیر شرکت های مختلف داخلی و خارجی برای حضور درآن است و نسبت به سال گذشته در هر دو بخش داخلی و خارجی شاهد رشد حدود 15 درصدی هستیم.

وی گفت: در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته؛ انواع محصولات و تولیدات چرمی شامل کیف های مختلف اداری، زنانه، مردانه، انواع کفش های چرمی مردانه و زناه ، محصولات لایه چرمی، انواع لباس های چرمی ، انواع چرم گاوی ،چرم اشبالت، چرم میشی، چرم گوسفندی، چرم بزی، چرم مصنوعی، انواع دستگاههای لیزری، دستگاه پرس،دستگاههای جین زن، انواع ماشین های دوخت و دیگر صنایع و تجهیزات ارائه و به نمایش عموم گذاشته می شود.

معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها و کارگا های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت چرم کشور، نمایش آخرینتحولاتو دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان ، ایجادارتباط‌هایتجاریجدیدوتقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت چرم ، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی  خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابستهاز فردا تا 6 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز