خبرگزاری کار ایران

برنده جایزه ویژه مسابقه اعیاد خجسته قربان و غدیر گروه صنعتی بارز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۷۵۵

پس از بررسی صورت گرفته و دستور مدیریت عالی سازمان و ارزیابی شعارهای تبلیغاتی، پیام تبلیغاتی جناب آقای اسماعیل وثوق راوری که در کارخانه کرمان در پست سازمانی سرپرست اداره آموزش و توسعه منابع انسانی کرمان حضور دارند، با پیام " همسفری هموار در جاده های ناهموار" به عنوان پیام تبلیغاتی برتر شناخته شد و در راستای توسعه ی فرهنگ ورزش و سلامت به ایشان یک دستگاه دوچرخه از طرف منابع انسانی گروه صنعتی بارز تقدیم خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی بارز ، شکل گیری و نگهداری از یک برند، از داخل آن سازمان شروع می شود و میبایست این فرهنگ در بین کارکنان ایجاد شود که آن ها عضوی ارزشمند در تعالی سازمان محسوب می شود. موفقیت امروز بارز حاصل تلاش کارکنان ارزشمند آن طی 37 سال گذشته بوده است که نتایج زحماتشان جایگاه این برند را به عنوان رتبه نخست تولیدکننده تایر در کشور را رقم زده است. یکی از مباحثی که برندسازی داخلی به آن اهمیت ویژه ای داده می شود، مشارکت و نظرسنجی از کارکنان آن سازمان است که در جای جای نقش سازمانی خود برای موفقیت مجموعه خود تلاش می کند.

مسابقه ویژه اعیاد خجسته قربان و غدیر بهانه ای برای یاد کردن از زحمات کارکنان گروه صنعتی بارز در کارخانه ها و مجموعه های ستادی و دریافت پیشنهادات آن ها در حوزه تبلیغات محصولات جدید بود. پس از بررسی صورت گرفته و دستور مدیریت عالی سازمان و ارزیابی شعارهای تبلیغاتی، پیام تبلیغاتی جناب آقای اسماعیل وثوق راوری که در کارخانه کرمان در پست سازمانی سرپرست اداره آموزش و توسعه منابع انسانی کرمان حضور دارند، با پیام " همسفری هموار در جاده های ناهموار" به عنوان پیام تبلیغاتی برتر شناخته شد و در راستای توسعه ی فرهنگ ورزش و سلامت به ایشان یک دستگاه دوچرخه از طرف منابع انسانی گروه صنعتی بارز تقدیم خواهد شد.

با آرزوی سلامتی و موفقیت کارکنان گروه صنعتی بارز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز