خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک خبر داد:

پوشش ۷ هزار مشترک برق منطقه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۹

فرماندار شهرستان قرچک از پوشش ۷ هزار مشترک برق در منطقه خبر داد.

رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک به همراه محمد کشاورز مشاور فرماندار و سید محمد صالح ضیایی مسئول امور عمرانی فرمانداری از نحوه ساخت و تجهیزات پروژه پست برق ۲۰ / ۶۳ کیلوولتی قرچک که توسط شرکت برق منطقه‌ای تهران در حال اجراست بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، وی در حاشیه این بازدید گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت و جلب رضایت مردم از وظایف مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و توزیع عادلانه امکانات و منابع در اقصی نقاط کشور از وظایف مهم محسوب می‌شود.

ریاحی افزود: قرچک شهرستانی نوپاست به همین منظور بایستی روند خدمت رسانی در آن سرعت بگیرد و زیرساخت‌های لازم و ضروری زندگی مردم هر چه زود‌تر فراهم شود.

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه نیاز به برق یکی از ضروریات زندگی و از جمله زیرساخت‌های اولیه محسوب می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این پست برق به یکی از مطالبات اساسی مردم قرچک پاسخ مثبت داده شود.

این مسئول همچنین اظهار داشت: این پروژه با تلاش‌های مجدانه حوزه امور عمرانی فرمانداری و با تشکیل جلسات متعدد با ادارات خدمات رسان همچون آب برق و گاز و شهرداری در حال انجام است.

گفتنی است، این پست برق یک مداره که قرار است به پست سه مداره تبدیل شود، هفت هزار مشترک را پوشش می‌دهد و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تا مردادماه سال ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید.

این گزارش حاکی است، این پست برق به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر دارای ۳۵۰ متر سازه، ‏ ۳۵۰ متر اتاق کنترل، نگهبانی و منیتورینگ است. پیش بینی شده در صورت بهره‌برداری از این پست برق شهرستان قرچک تا ۱۵ سال دیگر کاهش برق نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز