خبرگزاری کار ایران

ایلام میزبان نخستین کارگاه استانی شعر فجر شد

کد خبر : ۱۵۱۰۰۲

نخستین کارگاه آموزشی و نقد آثار شاعران جوان در تاریخ ۲۵ اسفند ماه در استان ایلام برگزار می‌شود.

ایلنا: دبیر اجرایی هشتمین جشنواره شعر فجر از انتخاب استان ایلام به عنوان میزبان نخستین کارگاه استانی شعر فجر خبر داد و گفت: نخستین کارگاه آموزش، نقد و بررسی اشعار شاعران جوان در تاریخ ۲۵ اسفند ماه به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره شعر فجر، قادر طراوت‌پور افزود: دو تن از چهره‌های ملی شعر با انتخاب کمیته علمی در این کارگاه حضور خواهند داشت. در استان ایلام نیز دکتر بهروز سپیدنامه و جلیل صفربیگی میزبان برگزاری این کارگاه خواهند بود.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره شعر فجر درباره مکان برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه با حضور شاعران استانی و به مدت یک روز در اداره کل ارشاد استان ایلام برگزار می‌شود.

طراوت‌پور با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی در استان‌های کشور گفت: کارگاه‌‌های استانی هشتمین جشنواره شعر فجر با هماهنگی اداره کل استان‌ها و با حضور شاعران استانی در ایام برگزاری هشتمین جشنواره شعر فجر برپا می‌شوند. در این کارگاه‌ها آثار شاعران جوان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: برگزاری این کارگاه آموزشی در استان‌های گلستان، هرمزگان، مازندران، کردستان، گیلان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز در حال برنامه‌ریزی است و در آینده نزدیک زمان برگزاری آن‌ها در استان‌های میزبان اعلام می‌شود. همچنین قصد داریم تا پیش از برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنوراه شعر فجر این کارگاه‌ها را به تناوب در تمامی استان‌های کشور برگزار کنیم.

علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره شعر فجر فرصت دارند تا پایان ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت fpoem. ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز