خبرگزاری کار ایران

رمان «ولگردهای دارما»؛ ۲۸ آذر رونمایی می‌شود

کد خبر : ۱۲۹۷۲۸

رمان «ولگردهای دارما» نوشته‌ «جک کروآک»، ترجمه‌ فرید قدمی، پنجشنبه، ۲۸ آذر، با حضور رضا علیزاده، مجتبی گلستانی و مترجم کتاب رونمایی می‌شود. این برنامه قرار بود هفته گذشته برگزار شود.

ایلنا: رمان «ولگردهای دارما» نوشته‌ «جک کروآک»، ترجمه‌ فرید قدمی، پنجشنبه، ۲۸ آذر، با حضور رضا علیزاده، مجتبی گلستانی و مترجم کتاب رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از فرهنگسرای فناوری اطلاعات، رمان «ولگردهای دارما» نوشته‌ «جک کروآک»، ترجمه‌ فرید قدمی، که قرار بود پنجشنبه‌ هفته‌ گذشته برگزار شود، پنجشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۶ با حضور رضا علیزاده، مجتبی گلستانی و مترجم کتاب، در سری نشست‌های نقد کتاب «پنجشنبه‌ها» در «فرهنگسرای فناوری اطلاعات» رونمایی و نقد خواهد شد.

این برنامه با همکاری «فرهنگسرای فناوری اطلاعات»(IT) و نشر «روزنه»(ناشر این کتاب) برگزار خواهد شد و رضا علیزاده، مجتبی گلستانی و مترجم اثر در آن حضور داشته و به سخنرانی خواهند پرداخت.

جک کروآک، نویسنده و شاعر سنت‌شکن آمریکایی، در ۱۲ مارس ۱۹۲۲ در خانواده‌ای فرانسوی - کانادایی به دنیا آمد. او که تا ۶ سالگی حتی زبان انگلیسی هم نمی‌دانست، در ۱۹۵۷ با انتشار رمان «در جاده» به شهرتی عظیم رسید. یک سال بعد، «ولگردهای دارما» منتشر شد که جنبش عظیم کوله‌پشتی را در میان جوانان آمریکا به راه انداخت؛ جوانانی که پس از خواندن رمان کوله‌هاشان را بستند و به دل کوه‌ها و جنگل‌ها و جاده‌ها زدند. کروآک در ۲۱ اکتبر ۱۹۶۹ در چهل‌وهفت سالگی درگذشت.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر جنوبی و جمهوری واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز