خبرگزاری کار ایران

ادامه درگیری‌ها در مرزهای ارمنستان و آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۸۵۴

سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان از ادامه درگیری‌ها در مرز بین این کشور با جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سخنگوی وزارت دفاع عربستان از ادامه درگیری‌ها در مرز بین این کشور با جمهوری آذربایجان خبر داد.

«شوشا استپانیان»، سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان امروز -پنج‌شنبه- طی بیانیه‌ای گفت: «نیروهای مسلح ارمنستان تحرکات نیروهای دشمن را در خط مقدم مشاهده کردند و بلافاصله با ایجاد خط دفاعی توانستند با نفوذ نیروهای دشمن مقابله کرده و با تحمیل خسارت‌هایی، آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کنند.» 

بر اساس این گزارش، یگان‌های آذربایجان در ساعات اولیه صبح دو روستای «ایجبار» و «موسس» را با استفاده از «هویتزر دی- ۳۰» بمباران کردند.

سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان هشدار داد که جنگ بین دو طرف همچنان ادامه دارد و ارتش ارمنستان موفق به سرکوب اقدامات تحریک‌آمیز آذربایجان شده است. 

وی تاکید کرد که این، نخستین نقض گسترده آتش‌بسی بود که از نیمه شب ۱۵ جولای برقرار شد. 

وزارت دفاع آذربایجان نیز امروز با اعلام از سر گیری درگیری‌ها در مرز با ارمنستان اعلام کرد که نیروهای مسلح ارمنی بار دیگر به مواضع ارتش آذربایجان در منطقه «توووز» حمله و روستاهای «آگدام»، «دندار گوشو» و «وحیدلی» را بمباران کردند که البته آسیبی به غیر‌نظامیان وارد نشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز