خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان در رابطه با حادثه تروریستی مسجد شیرشاه سوری

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۶۸

حزب رفاه ملی افغانستان در رابطه با حادثه تروریستی مسجد شیرشاه سوری و شهادت «مولوی عبدالعزیز مفلح بیکزاد» بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، حزب رفاه ملی افغانستان در رابطه با حادثه تروریستی مسجد شیرشاه سوری و شهادت «مولوی عبدالعزیز مفلح بیکزاد»، واعظ آن، بیانیه‌ای صادر کرد. 

در متن این بیانیه آمده است: 

«بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود ، ننگتان باد، طالبان، ننگتان باد آمریکا ، ننگتان باد سازمان‌های جاسوسی و استخباراتی کشورهای خارجی که مردم ملکی و علما‌ افغانستان را این گونه آماج حملات قرار دادید.»

حزب رفاه ملی افغانستان حملات پی در پی در مساجد و بیمارستان‌های کشور به ویژه حمله به مسجد شیرشاه سوری و به شهادت رساندن عالم متقی مولوی عبدالعزیز مفلح بیکزاد و تعدادی از نمازگزاران را به شدت محکوم می نماید و آن را جنایت از پیش تعیین شده علیه علمای بزرگ کشور می‌داند. 

شهادت مولوی ایاز نیازی و مولوی عبدالعزیز مفلح بیکزاد و حمله به بیمارستان "یک‌صد بستر" غرب کابل نشان داد که دشمنان قسم خورده اسلام، قرآن و افغانستان به هیچ چیزی پایبند نیست و از هیچ جنایت و آدم‌کشی و فجایع غیرانسانی دریغ نمی‌کنند. تروریست ها و کشورهای خارجی فقط بدنبال نسل‌کشی و تصفیه مردم افغانستان هستند، می‌خواهند افغانستان را مانند فلسطین اشغال همیشگی نمایند. و این کار شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار، ایادی و غلامان حلقه بگوش آن‌ها هستند که می‌خواهند افغانستان را مستعمره همیشگی خود نمایند.»

 «حزب رفاه ملی افغانستان  و همه آگاهان کشور معتقد هستند که  تنها راه نجات کشور خروج نیروهای نظامی آمریکا و ناتو از افغانستان است.

والسلام

حزب رفاه ملی افغانستان

شنبه ۲۴ جوزای ۱۳۹۹ برابر با ۲۱ شوال ۱۴۴۱.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز