خبرگزاری کار ایران

درخواست وزارت خارجه فلسطین از جامعه بین‌الملل برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۰۴

وزارت خارجه فلسطین بر درخواست خود از جامعه بین‌المللی برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و محاکمه جنایتکاران تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وفا، وزارت خارجه فلسطین تجاوزهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در منطقه جنوب و جنوب غرب شهر نابلس در کرانه باختری را محکوم و تأکید کرد که طرح به اصطلاح صلح معامله قرن، رژیم اشغالگر را به تشدید اقدام‌های استعمارگرانه خود در شهرک‌سازی و ارتکاب جنایت علیه مردم فلسطین تشویق کرده است.

وزارت خارجه فلسطین توضیح داده است که گروه‌هایی از شهرک‌نشینان، شب گذشته به شهرک «حواره» در جنوب نابلس یورش برده و با حمایت نیروهای اشغالگری که صبح امروز- جمعه- وارد شهرک بیتا شده بودند به اموال و منازل فلسطینی‌ها تجاوز کردند و ده‌ها فلسطینی حاضر در این منطقه را مورد تعرض قرار دادند که تعدادی از آنها زخمی شدند. 

در ادامه بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است که جامعه بین‌الملل با ادعای قانون و مبانی حقوق بشر منتظر است چه اتفاقی برای فلسطین رخ دهد تا دست به کار شود.

وزارت خارجه فلسطین از جامعه بین‌الملل خواسته است که گروه‌های شهرک‌نشین را در فهرست تروریسم قرار دهد و دادگاه بین‌المللی کیفری تحقیق رسمی درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی را آغاز و عوامل این جنایت‌ها را محاکمه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز