خبرگزاری کار ایران

واکنش وزارت خارجه فلسطین به تشکیل کمیته اجرائی معامله قرن

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۷۸۹

وزارت خارجه فلسطین در واکنش به تشکیل کمیته اجرائی معامله قرن تأکید کرد که در چارچوب اختیارات و مسئولیت­های این نهاد با این اقدام از نظر سیاسی و قانونی مقابله خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ارم نیوز، وزارت خارجه فلسطین در واکنش به تشکیل کمیته اجرائی معامله قرن تأکید کرد که رهبری و مردم و همه نهادهای فلسطینی این کمیته و خروجی­‌های آن را طرد کرده و از سازمان ملل می­خواهند این اقدام را محکوم کند.

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین  آمده است: «اعلام تشکیل کمیته اجرائی معامله قرن دشمنی عمیق با ملت فلسطین و حقوق آن به شمار می­‌رود  و مواضع بین‌المللی مخالف با معامله قرن را تضعیف می­‌کند».

در این بیانیه هشدار داده شده است که تشکیل کمیته اجرائی معامله قرن فرصت­‌های تحقق صلح را از بین خواهد برد و امنیت و ثبات در سراسر منطقه را متزلزل خواهد کرد.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است که این اقدام عمق شراکت بین «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا و حجم توطئه علیه مسئله فلسطین را نشان می‌­دهد».

در این بیانیه تأکید شده است که اقدام سران اسرائیل به الحاق هر بخشی از اراضی فلسطین آپارتاید آشکار در سرزمین­‌های اشغالی بوده و به توافق­‌های امضا شده بین دو طرف پایان می­‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز