خبرگزاری کار ایران

انتقاد دمشق از رسانه ایتالیایی به دلیل عدم انتشار مصاحبه با اسد

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۵۴

دفتر ریاست جمهوری سوریه از ایستگاه ریل نیوز ۲۴ ایتالیا به دلیل تأخیر در انتشار مصاحبه دو هفته پیش با رئیس جمهوری این کشور انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، دفتر سیاسی و رسانه‌ای ریاست جمهوری سوریه با انتشار بیانیه‌ای از تأخیر پایگاه ریل نیوز ۲۴ ایتالیا در انتشار مصاحبه دو هفته پیش با «بشار اسد»، رئیس‌جمهوری سوریه انتقاد کرده است.

در این بیانیه آمده است: «پایگاه خبری مذکور از طریق مدیر اجرایی آن با بشار اسد در تاریخ ۲۶ نوامبر برنامه اجرا کرد. مجری آن "مونیکا ماگایونی" بود و توافق شد که این مصاحبه دوشنبه دوم دسامبر منتشر شود».

در ادامه این بیانیه ذکر شده است:‌ «مجری صبح روز دوشنبه از ما برای تأخیر انتشار مصاحبه اجازه گرفت و به دلایل نامشخص مدام خواهان تأخیر انتشار بود و حتی زمانی برای انتشار مشخص نشد که ظاهرا نشان می‌دهد مصاحبه هرگز پخش نخواهد شد». 

این بیانیه نوشته است: «شایسته بود که این رسانه غربی به مبانی مورد ادعای غرب پایبند باشد، به ویژه اینکه این رسانه در کشوری فعالیت می‌کند که بخشی از اتحادیه اروپاست و آزادی رسانه‌ها و آزادی بیان باید جزء جدائی‌ناپذیر ارزش‌های آن باشد».

دفتر رسانه‌ای ریاست جمهوری سوریه تأکید کرده است: «در صورت عدم انتشار کامل مصاحبه توسط پایگاه خبری ریل نیوز ۲۴ طی دو روز آینده، این دفتر، خود به انتشار مصاحبه در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ملی در تاریخ ۹ دسامبر اقدام خواهد کرد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز