خبرگزاری کار ایران

هشدار حماس به اسرائیل نسبت به عدم تسلط بر مرزهای مشترک با نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۲۳

روزنامه «الاخباریه» لبنان امروز -چهارشنبه- گزارش داد که محور مقاومت رویکرد جدیدی را در مرزهای نوار غزه اتخاذ کرده و نیروهای مقاومت به داخل سرزمین­‌های اشغالی نفوذ کرده­‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از الاخباریه، با ظهور رویکرد جدید اعمال مقاومت در مرزهای نوار غزه که با نفوذ نیروهای مقاومت به داخل سرزمین­‌های اشغالی و درگیری با سربازان اسرائیلی همراه است، واسطه­‌ها و میانجی‌­ها تماس گسترده‌­ای با جنبش حماس در تلاش برای بازگشت مناطق مرزی و منع انجام چنین عملیاتی دارند.

روزنامه الاخباریه به نقل از برخی منابع جنبش حماس اعلام کرد که تحقیقات داخلی جنبش نشان داد که سه عملیات اخیر را نیروهای شاخه نظامی حماس با برنامه‌ریزی آنی و در لحظه و بدون آموزش‌­های فرماندهی سیاسی و نظامی اجرا کرده­‌اند.

این منابع تأکید کردند که میانجی­‌های مصر و سازمان ملل پیش از عید قربان با رهبر حماس تماس گرفته و خواستار توضیحی درباره عملیات انجام شده بودند اما این جنبش در پاسخ به این درخواست تأکید کرده که این عملیات به صورت منفرد صورت گرفته و رژیم اشغالگر به دلیل ادامه وضعیت انسانی و شرایط اقتصادی دشوار مسئول این ماجرا است.

حماس هشدار داد که ادامه این مشکلات و سختی­‌ها احتمالا موجب فقدان تسلط بر مرزها شود و عملیات­‌های پیشین در مرحله آینده نیز تکرار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز