خبرگزاری کار ایران

درخواست نخست‌وزیر دولت مستعفی یمن برای ریشه‌کن شدن تنش در جزیره «سقطری»

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۱۲

نخست‌وزیر دولت مستعفی یمن روز گذشته- چهارشنبه- خواستار اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم برای حفظ امنیت و ریشه‌کن شدن تنش در جزیره «سقطری» شد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «معین عبدالملک»، نخست‌وزیر دولت مستعفی یمن طی تماس تلفنی با «رمزی محروس» استاندار جزیره «سقطری» خواستار اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم برای حفظ امنیت و ریشه‌کن شدن همه تنش‌ها و عبور از مشکلات اخیر در این جزیره شد. 

عبدالمک در این گفت‌وگو بر حمایت و همیاری دولت مستعفی به ویژه با توجه به دستورهای صادره توسط «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری دولت مستعفی و فراری، از تمام اقدام‌های هدفمند برای حفظ صلح اجتماعی و برقراری امنیت و ثبات و سلامت شهروندان و حفظ نهادهای بین المللی تأکید کرد.

وی گفت: «استان سقطری» نمونه بارز همزیستی و برخورد با اختلافات با روحیه مسئولیت‌پذیری است.

نخست‌وزیر دولت مستعفی، استاندار و دیگر مقامات جزیره سقطری را به تلاش بیشتر برای عادی‌سازی اوضاع و بهبود سطح خدمات ارائه شده به شهروندان دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، سه‌شنبه گذشته درگیر‌ی‌های مسلحانه بین نیروهای امنیتی یمن با نیروهای «کمربند امنیتی» مورد حمایت دولت امارات در بندر جزیره سقطری درگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز