خبرگزاری کار ایران

اینستاگرام حساب شماری از مخالفان دونالد ترامپ را بست

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۷۷۸

کارزاری در شبکه اینستاگرام برای مبارزه با رئیس‌جمهوری آمریکا به راه افتاده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی آی‌تی‌نیوز، حساب‌هایی با عناوین «نفرت از ترامپ» و «از ترامپ متنفرم» در اینستاگرام بخشی از کارزار تضعیف رئیس‌جمهوری این کشور است.

اینستاگرام علام کرده که تحقیقات در این‌باره را آغاز کرده و تا اینجای کار شماری از این حساب‌ها را بسته است.

حملات آنلاین به مخالفان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ و هنگام کارزار انتخاباتی او ثبت شده و در آن زمان بسیاری از کاربران روس در فضای مجازی به «هیلاری کلینتون»، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، حمله کردند.

یک تحلیل‌گر شرکت «گوست دیتا» گفت که رئیس‌جمهوری آمریکا اکنون خود با مشکل مواجهی دست‌وپنجه نرم می‌کند و حساب‌های دروغینی برای حمله به او و انتشار پیام‌های ضدترامپ به راه افتاده است. 

چنین به نظر می‌رسد که برخی از این حساب‌ها قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته‌اند و به همین خاطر از سوی این شرکت بسته شده‌اند. 

یکی از سخنگویان اینستاگرام به رویترز گفت: «ما در حال تحقیق درباره این حساب‌ها هستیم و برخی از آن‌ها که سیاست‌های ما را زیر پا گذاشته بسته شده‌اند. حساب‌هایی که مردم را به غلط راهنمایی کرده یا گمراه می‌کنند جایی در اینستاگرام ندارد و چنانچه موارد مشابهی پیدا کنیم، دست به عمل خواهیم زد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز