خبرگزاری کار ایران

شوخی ترامپ درباره تصدی سمت ریاست‌جمهوری آمریکا برای بار پنجم

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۶۸۲

رئیس‌جمهوری آمریکا به رقبایش در جبهه دموکرات حمله کرد و آنان را «خل‌وچل‌های سوسیالیست» خواند و آنان را متهم کرد که سیاست خود را بر ارزش‌ها و منافع اقتصادی مغایر با جوامع روستایی بنا نهاده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -دوشنبه- در جمع هوادارانش در پنسیلوانیا خواستار حمایت‌شان برای انتخابات سال آینده میلادی شد و گفت که با کمک آن‌ها می‌تواند پنج بار وارد کاخ سفید شود. 

ترامپ گفت: «یک بار نامزد شدیم و یک هیچ پیروز شدیم. حالا می‌خواهیم برای بار دوم کارزارمان را آغاز کنیم و بعدش کارزار دیگری راه می‌اندازیم و بعد دیوانه‌شان می‌کنیم.»

وی در ادامه افزود: «شاید اگر از این کار خوشمان بیاید و همه‌چیز مثل الان پیش برود، کاری را بکنیم که باید بکنیم: برای بار سوم و چهارم و پنجم نیز نامزد ریاست‌جمهوری می‌شویم.» 

این در حالی است که متمم ۲۲ قانون اساسی آمریکا که در سال ۱۹۵۱ تصویب شد به رؤسای جمهور اجازه می‌دهد که تنها دو بار خود را برای تصدی این پست نامزد کنند. 

ترامپ همچنین به رقبایش در جبهه دموکرات حمله کرد و آنها را «خل‌وچل‌های سوسیالیست» خواند. وی همچنین رقبای خود را متهم کرد که سیاست خود را بر ارزش‌ها و منافع اقتصادی مغایر با جوامع روستایی بنا نهاده‌اند. 

ترامپ، دموکرات‌ها را به آسان‌گیری در سیاست‌های مهاجرتی، نابودی متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده، برنامه‌های گران‌قیمت برای تغییرات اقلیمی و توافق‌های تجاری ناعادلانه متهم کرد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز