خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه روسیه:

رای دادگاه آمریکا درباره بوتینا لکه ننگی برای نظام قضایی این کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۱۵

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اتهام‌های مطرح‌شده علیه شهروند روس این کشور در آمریکا دروغین و ساختگی است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت خارجه روسیه روز گذشته -جمعه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که رای دادگاهی در آمریکا مبنی بر محکومیت «ماریا بوتینا»، شهروند روس، به ۱۸ ماه حبس «لکه ننگی» بر دامن نظام قضایی ایالات متحده است. 

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای عنوان کرد: «ما رای دادگاه آمریکا مبنی بر محکومیت ماریا بوتینا به ۱۸ ماه زندان را حکمی با انگیزه‌های سیاسی می‌دانیم. این حکم لکه‌ای ننگ بر دامن نظام قضایی آمریکا است که آشکارا از انگیزه‌های سیاسی ناشی شده است.»

در بیانیه وزارت خارجه همچنین آمده است: «هم‌میهن ما به‌خاطر آن‌که شهروند روسیه است محکوم شده است. وی قربانی نیروهای سیاسی گوناگون در آمریکا و کارزار خودسرانه ضدروسی شده که همچنان روح مک‌کارتیسم را در خود دارد.»

این وزارتخانه همچنین افزود که از زمان بازداشت بوتینا این کشور اطمینان داشته و دارد که تمام اتهام‌های مطرح‌شده علیه او «سراسر دروغین و ساختگی» است. در این بیانیه همچنین آمده است که اعترافات او تحت فشار صورت گرفته و چیزی را تغییر نمی‌دهد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز