خبرگزاری کار ایران

یک فرمانده جمهوری‌خواه:

حزب جمهوری‌خواه در حال سقوط است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۹۷

فرماندار ایالت اوهایو از نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی خواست تا مردم آمریکا را با یکدیگر متحد کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «جان کیسیک»، فرماندار ایالت اوهایو، گفت که حزب جمهوری‌خواه «ر حال آب رفتن است» و از رای‌دهندگان خواست تا براساس ارزش‌های خود کاندیدای موردنظرشان را انتخاب کنند و نه براساس احزاب سیاسی. 

کیسیک روز گذشته -یکشنبه- گفت: «ما سقوطی ۲۵ درصدی را شاهد بودیم. در حال تبدیل شدن به تتمه سیاسی هستیم.»

 کیسیک به انتخابات مقدماتی کنگره در ماه گذشته میلادی میان «تروی بالدرسون»، نامزد جمهوری‌خواه، و «دنی اوکانر»، نامزد دموکرات، اشاره کرد. 

این انتخابات در دوازدهمین حوزه انتخاباتی برگزار شد، حوزه‌ای عموما طرفدار جمهوری‌خواهان که در سال ۲۰۱۶ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، با ۱۱ امتیاز در آن پیروز شد. 

بالدرسون، دو هفته پس از رای‌گیری، با اختلاف هشت دهم درصد پیروز شد. کیسیک گفت که بالدرسون توانست با اختلافی جزئی پیروز شود. 

با این وجود، او افزود که از برخی نامزدهای جمهوری‌خواه حمایت نخواهد کرد. 

فرماندار اوهایو همچنین گفت: «اگر بناست میان مردم تفرقه بیندازید و درنمی‌یابید که باید مردم را با یکدیگر متحد کرد، از شما حمایت نخواهم کرد. این مسئله شخصی نیست. ولی کمکی از دست من برنخواهد آمد.»

وی افزود که تمام احزاب سیاسی بزرگ در مواردی دچار بحران می‌شوند. 

کیسیک در ادامه گفت: «می‌دانید، ما زمان زیادی را صرف این کردیم که جمهوری‌خواهان دچار بحران شده‌اند و چه و چه! اما حزب دموکرات بیش از پیش در حال حرکت به سمت گرایش‌های چپ‌گرایانه است. در کشور ما احزاب یا راست میانه هستند یا چپ میانه. چیزی به نام افراط وجود ندارد. حزب سیاسی نباید چندان تاثیری در دیدگاه انسان داشته باشد. تنها به هر کس که با او موافقید رای دهید، بدون اتکا به حزب حامی‌اش.»  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز