خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کرملین:

فاکس‌نیوز باید از روسیه عذر خواهی کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۴۹

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که خواستار عذرخواهی شبکه خبری «فاکس‌نیوز» به دلیل «قاتل»‌ خواندن رئیس‌جمهوری روسیه است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کاخ کرملین امروز – دوشنبه – اعلام کرده است که فاکس‌نیوز باید به دلیل اظهارات «غیر قابل قبول» یکی از مجریان این شبکه در مورد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در جریان مصاحبه با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا عذرخواهی کند.

«بیل او ریلی» مجری شبکه فاکس نیوز، در حالی که در تلاش‌ بود از رئیس‌جمهوری آمریکا در خصوص دلیل احترام وی به همتای روس خود توضیح بخواهد، پوتین را «قاتل» خطاب کرده بود.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در یک کنفرانس خبری گفت: «چنین سخنانی را از سوی فاکس ‌نیوز غیرقابل قبول و توهین‌آمیز دانسته و اگر بخواهیم صادقانه سخن بگوییم، خواستار عذرخواهی این شبکه معروف هستیم.»

دیدگاه‌های ترامپ در رابطه با روسیه به دقت در آمریکا مورد بررسی قرار می‌گیرد. واشنگتن تا کنون مسکو را متهم به حملات سایبری علیه این کشور برای کمک به ترامپ در انتخابات کرده‌است.

ترامپ در پاسخ به اتهام‌های وارده علیه پوتین در برخی از مصاحبه‌ها، در رابطه با این‌که آمریکا تا چه میزان در این مسئله «بی‌گناه» است،‌ مورد سئوال قرار گرفت.  البته این پرسش‌ها منجر به نارضایتی برخی از محافظه‌کاران کنگره شد که اظهار داشتند مقایسه‌ای میان نحوه عملکرد سیاست‌مداران روسیه و آمریکا انجام نگرفته است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز