خبرگزاری کار ایران

منابع عراقی: البغدادی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند/ التونسی سرکرده جدید داعش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۹۷۶

منابع عراقی از مصدومیت شدید رهبر ارشد گروه تروریستی داعش در جریان حملات ماه جولای ارتش عراق به نشست تروریست‌ها خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از عراق‌الاخبار، منابع اطلاعاتی، امروز- دوشنبه- اعلام کردند که نیروی هوایی عراق در ماه ژوئن گذشته نشست رهبران گروه تروریستی داعش را در خاک سوریه هدف قرار داد. این عملیات با استناد به اطلاعات دقیق انجام شد.

فرماندهی عملیات مشترک نیز در ماه جولای از حملات هواپیماهای جنگی نیروی هوایی عراق به مواضع گروه تروریستی داعش خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حملات، شماری از سرکردگان داعش از جمله «ابوبکر البغدادی» کشته و زخمی شدند.

در همین راستا، منابعی که هویت‌شان ذکر نشده است، به پایگاه خبری «شفق‌نیوز» اعلام کردند: «مجروح شدن البغدادی در جریان عملیات مذکور محرز شده است و او نمی‌تواند به انجام ماموریت شخصی خود اقدام کند و همین امر باعث شده است که برخی سرکردگان غیرعراقی داعش، ابوعثمان التونسی را جانشین البغدادی به‌عنوان رهبر این گروه تروریستی معرفی کنند».

طبق اعلام این منابع، اختلافات شدید و دودستگی‌های بی‌سابقه‌ای در صفوف داعشی‌ها در نتیجه مخالفت سرکردگان عراقی این گروه با جانشینی التونسی، به‌وجود آمده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز