خبرگزاری کار ایران

ارتش سوریه دامنه سیطره خود در جنوب را گسترش داد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۵۲

ارتش سوریه دامنه سیطره خود در ریف غربی درعا را افزایش داده و شهرک‌هایی را در ریف شمال غربی این استان آزاد کرده است. رژیم صهیونیستی نیز از گروه‌های مسلح خواسته از نزدیک شدن به مرزهای جولان اشغالی خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، ارتش سوریه به عملیات نظامی خود علیه مواضع و استحکامات گروه‌های مسلح در ریف شمال غربی درعا در مجاورت ریف «قنیطره» ادامه می‌دهد.

یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که نیروهای سوریه دامنه سیطره خود را با آزادسازی روستای «المال» و تپه «المال» گسترش داده‌اند.

یگان‌های ارتش سیطره خود بر تپه استراتژیک «الحاره» و روستاهای «کفرشمس»، «ام‌العوسج»، «الطیحه» و «زمرین» در ریف شمال غربی درعا تثبیت کرده‌اند.

منبع مذکور تصریح کرد، یگان‌های ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای هم‌پیمان، عملیات نظامی در ریف شمال غربی درعا انجام دادند و در جریان آن، روستاهای کفرشمس، ام العوسج، الطیحه و زمرین را آزاد کرده و شماری زیادی از تروریست‌ها را کشتند.

با آزادی تپه الحاره، ارتش سوریه دستاورد مهمی را در جهت آزادسازی روستاها و شهرک‌های مشرف بر ریف‌های درعا و قنیطره حاصل کرده است.

به موازات پیشروی ارتش سوریه در ریف قنیطره، شمار زیادی از عناصر گروه‌های مسلح و اعضای خانواده‌‌های‌شان به سمت مرزهای با جولان اشغالی گسیل شده‌اند.

رسانه‌های عبری‌‌زبان گزارش داده‌اند درحالی‌که ده‌ها فرد مسلح و خانواده‌های‌شان با بالا بردن پرچم سفید در فاصله حدود ۲۰۰ متری منطقه حائل در جولان جمع شده‌اند سربازان اسرائیل از آنها خواسته‌اند به عقب برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز