خبرگزاری کار ایران

کرملین:

مسکو در کشته شدن خبرنگار روس در اوکراین دخالت نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۲۵

خبرنگار روس روز گذشته در پایتخت اوکراین به ضرب گلوله کشته شد. او پس از آن‌که گفت برای کشته‌شدگان حادثه هواپیمای وزارت دفاع روسیه سوگواری نمی‌کند، تهدیدهایی دریافت کرد و مجبور شد کشور را ترک کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه،‌ اتهام اوکراین مبنی بر این‌که مسکو در قتل روزنامه‌نگار دگراندیش روس در کی‌یف دست داشته است را رد کرد. این خبر را خبرگزاری دولتی تاس اعلام کرد. 

«آرکادی بابچنکو» خبرنگار روس و از منتقدان رئیس‌جمهوری روسیه، روز گذشته -سه‌شنبه- در پایتخت اوکراین به ضرب گلوله کشته شد. او پس از آن‌که گفت برای کشته‌شدگان حادثه هواپیمای وزارت دفاع روسیه سوگواری نمی‌کند، تهدیدهایی دریافت کرد و مجبور شد کشور را ترک کند. 

«ولادیمیر گرویسمن» نخست‌وزیر اوکراین، در شبکه‌ای اجتماعی عنوان کرد که معتقد است «ماشین تمامیت‌خواهانه روسیه»، بابچنکو را به‌خاطر «صداقتش» نبخشیده بود. 

سرگئی لاوروف که قتل بابچنکو را یک تراژدی نامید، گفت که اتهام‌های مطرح‌شده در این زمینه بی‌اساس است و آن را بخشی از تلاش‌ها برای مبارزه با کرملین دانست. 

لاوروف گفت: «تحقیقات در این زمینه هنوز آغاز هم نشده و نخست‌وزیر اوکراین انگشت اتهام را به سمت سازمان‌های اطلاعاتی روسیه گرفته است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز