خبرگزاری کار ایران

ادعای بی‌اساس گروهک تروریستی منافقین درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۷۸

«علی‌رضا جعفر‌زاده» طی موضعی بی‌اساس و غیرقابل توجیه مدعی شد که گروهک تروریستی منافقین به اسنادی دست یافته است که بر اساس آن یک پایگاه جدید غنی‌سازی در مکانی فوق سری در نزدیکی تهران فعالیت کرده و سانتریفیوژهای پیشرفته‌ای در این مکان قرار دارد.

یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین در ادامه موضع‌گیری‌های بی‌اساس خود علیه ایران، مدعی وجود یک تاسیسات غنی‌سازی جدید در نزدیکی تهران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «علی‌رضا جعفر‌زاده» طی موضعی بی‌اساس و غیرقابل توجیه مدعی شد که گروهک تروریستی منافقین به اسنادی دست یافته است که بر اساس آن یک پایگاه جدید غنی‌سازی در مکانی فوق سری در نزدیکی تهران فعالیت کرده و سانتریفیوژهای پیشرفته‌ای در این مکان قرار دارد.

مکان مورد ادعای منافقین، «لویزان ۳» نام داشته و بر اساس موضع بی‌اساس این گروهک، در یک پایگاه نظامی در حومه شمال شرق تهران واقع است.

بر اساس این ادعاهای بی‌اساس، این پایگاه در فاصله زمانی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ میلادی تاسیس شده و شامل آزمایشگاه‌های زیرزمینی است که توسط تونل به هم مرتبط می‌شوند.

بر اساس این گزارش، این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱ + ۵ در جریان است.

در همین حال، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرده است که مدرکی مبنی بر انحراف هسته‌ای ایران پیدا نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز