خبرگزاری کار ایران

فرکانس‌هایی از جعبه سیاه هواپیمای مالزی دریافت شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۳۴

تیم‌های جستجو و امداد و نجات اندونزی که در جستجوی اجساد و لاشه هواپیمای مسافربری مالزی سقوط کرده در دریا هستند، امروز - جمعه - در جریان جستجوی جعبه‌های سیاه این هواپیما فرکانس‌هایی دریافت کردند.

اندونزی اعلام کرد که تیم‌های جستجو و امداد و نجات این کشور فرکانس‌هایی از جعبه‌های سیاه هوایپمای مسافربری مالزی دریافت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از نقل از رویترز، «سانتوسو سایوجو» یکی از مسئولان کمیته ملی سلامت حمل و نقل اندونزی گفت که تیم‌های جستجو و امداد و نجات اندونزی که در جستجوی اجساد و لاشه هواپیمای مسافربری مالزی سقوط کرده در دریا هستند، امروز - جمعه - در جریان جستجوی جعبه‌های سیاه این هواپیما فرکانس‌هایی دریافت کردند.

سایوجو افزود که غواصان اندونزیایی در حال جستجو برای یافتن جعبه‌های سیاه در محل پیدا شدن دم هواپیمای مالزی هستند.

وی افزود که چهارشنبه گذشته تیم‌های جستجوی اندونزی دم هواپیما را پیدا کرده و از آب بیرون کشیدند اما جعبه‌های سیاه در آن نبود.

هواپیمای مسافربری «ایر آسیا» مالزی ۲۸ دسامبر گذشته با ۱۶۲ سرنشین بر فراز دریای «جاوه» از صفحه رادار‌ها محو شد و تا کنون تکه‌هایی از آن و اجساد بیش از ۴۰ سرنشین توسط تیم‌های جستجو پیدا شده و از آب بیرون کشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز