خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کاخ سفید:

از سرنوشت ابوبکر البغدادی اطلاعی در دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۳۰

آمریکا هیچ اطلاعاتی درباره سرنوشت ابوبکر البغدادی پس از بمباران محل نشست رهبران داعش در شهر «القائم» در غرب استان «الانبار» در اختیار ندارد.

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که از سرنوشت «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش هیچ اطلاعای در دسترس نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «بن رودس» سخنگوی کاخ سفید و معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست سران کشورهای عضو کنفرانس اقصتادی آسیا و اقیانوس آرام(أپک) در چین گفت که آمریکا هیچ اطلاعاتی درباره سرنوشت ابوبکر البغدادی پس از بمباران محل نشست رهبران داعش در شهر «القائم» در غرب استان «الانبار» در اختیار ندارد.

بن رودس افزود که آمریکا مطمئن نیست که البغدادی در این بمباران کشته یا زخمی شده است.

در پی حمله هواپیماهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا به محل نشست رهبران داعش در الانبار سرنوشت البغدادی در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.

این در حالی است که وزارت کشور عراق روز گذشته اعلام کرد که البغدادی در حمله هوایی ارتش عراق به محل نشست رهبران داعش در شهر القائم زخمی شده و به سوریه منتقل شده است.

وزارت کشور عراق همچنین تاکید کرد که در این بمباران که با کمک سازمان اطلاعات نظامی عراق صورت گرفت بیش از ۴۰ رهبر گروه تروریستی داعش کشته و زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز