خبرگزاری کار ایران

داعش دارایی‌های برخی شهروندان سنی در موصل را مصادره کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۶۰

عناصر داعش اخیرا دارایی‌های برخی ساکنان اهل تسنن شهر موصل که تبار آن‌ها به استان‌های مرکزی و جنوبی عراقی بر می‌گردد را به بهانه «شیعه و رافضی بودن» مصادره و غارت کرده است.

عناصر گروه تروریستی داعش دارایی‌های برخی اهل تسنن در موصل را به بهانه «شیعه و رافضی بودن» آن‌ها مصادره کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «زهیر الچلبی» یکی از مسئولان عراقی گفت که عناصر داعش اخیرا دارایی‌های برخی ساکنان اهل تسنن شهر موصل که تبار آن‌ها به استان‌های مرکزی و جنوبی عراقی بر می‌گردد را به بهانه «شیعه و رافضی بودن» مصادره و غارت کرده است.

الچلبی افزود که تصمیم داعش برای ضبط و مصادره کارت‌های شناسایی و شناسنامه‌های رسمی ساکنان شهر موصل و صادر کردن کارت‌ها و شناسنامه‌هایی با مهر داعش باعثایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان موصلی‌ شده است.

دو روز پیش داعش از ساکنان شهر موصل خواسته بود که کارت‌های شناسایی و شناسنامه‌های رسمی خود را به این گروه تحویل دهند تا کارت‌های شناسایی و شناسنامه‌هایی با مهر داعش برای آن‌ها صادر کند.

الچلبی همچنین از پارلمان و وزارت دادگستری عراق خواست که درباره دست‌کاری «اثیل النجفی» استاندار موصل در شناسنامه‌ها و گم شدن برخی دیگر از وی تحقیق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز