خبرگزاری کار ایران

متیو میلر:

آمریکا به حمایت از اسرائیل با کمک‌های نظامی ادامه خواهد داد.

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۳۹

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که به‌رغم خودداری دولت اسرائیل از باز کردن گذرگاه‌های بیشتر برای کمک‌های بشردوستانه به غزه، ایالات متحده به حمایت از اسرائیل با کمک‌های نظامی ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که به‌رغم خودداری دولت اسرائیل از باز کردن گذرگاه‌های بیشتر برای کمک‌های بشردوستانه به غزه، ایالات متحده به حمایت از اسرائیل با کمک‌های نظامی ادامه خواهد داد.

میلر در یک نشست خبری گفت: «ما به حمایت از کمپین اسرائیل برای اطمینان از عدم تکرار حملات هفتم اکتبر ادامه می‌دهیم. ما به اسرائیل کمک نظامی کرده‌ایم زیرا با این هدف سازگار است».

وی با تکرار برخی ادعاها گفت: «رهبران حماس که حمله هفتم اکتبر را طراحی و برنامه‌ریزی کردند، همچنان در داخل غزه حضور دارند و همچنان تهدیدی برای غیرنظامیان بی‌گناه در داخل اسرائیل هستند».

میلر ادامه داد: «ما از عملیات نظامی مشروع اسرائیل مطابق با قوانین بشردوستانه بین‌المللی حمایت می‌کنیم و به همین دلیل به حمایت نظامی از آنها ادامه می‌دهیم».

دولت بایدن به دلیل حمایت نظامی مداوم خود از دولت اسرائیل که با اتهام‌های نقض حقوق بشر رو‌به‌رو است و به دلیل تأکید پیوسته بر اینکه از این کمک‌ها به عنوان اهرم فشاری برای فشار بر دولت اسرائیل استفاده نمی‌کند، با واکنش های منفی مواجه شده است.

میلر همچنین گفت که دولت اسرائیل کارهای بیشتری می‌تواند انجام دهد و کارهای بیشتری برای رسیدگی به بحران انسانی جاری وجود دارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز