خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه ترکیه:

اسرائیل عقل سلیم و وجدان لازم برای پایان جنگ غزه را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۴۹

وزارت خارجه ترکیه طی بیانیه‌ای با اشاره به تیراندازی صهیونیست‌ها به صف فلسطینی‌هایی که در صف دریافت کمک ایستاده بودند، اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی مرتکب «جنایت دیگری» شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، وزارت خارجه ترکیه طی بیانیه‌ای با اشاره به تیراندازی صهیونیست‌ها به صف فلسطینی‌هایی که در صف دریافت کمک ایستاده بودند، اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی مرتکب «جنایت دیگری» شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «اسرائیل با هدف قرار دادن فلسطینیان در میدان نابلسی، یک جنایت دیگر علیه بشریت مرتکب شد. این واقعیت که اسرائیل که از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی در غزه استفاده می‌کند و اکنون غیرنظامیان بی‌گناهی را هدف قرار میدهد که به دنبال کمک‌های نجات‌دهنده هستند، دلیلی بر قصد اسرائیل برای نابودی کل جمعیت فلسطین است».

وزارت خارجه ترکیه افزود: «اسرائیل باید فورا به عملیات نظامی خود در غزه پایان دهد. اما دولت اسرائیل عقل سلیم و وجدان لازم برای اتخاذ این تصمیم را ندارد. تمام جهان باید بدانند که جنایت غزه در شرف تبدیل شدن به یک فاجعه جهانی با عواقب بسیار فراتر از منطقه است. بنابراین ما از همه کسانی که بر دولت اسرائیل نفوذ دارند، می‌خواهیم تا خشونت‌های جاری در غزه را متوقف کنند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز